به گزارش پارس نیوز، 

«احمد نوراللهی» در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره بازی با پاختاکور ازبکستان در چهار چوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه برایمان اهمیت زیادی دارد و می خواهیم گام اول را در این بازی ها محکم و پر قدرت برداریم.

وی افزود: پرسپولیس در گروه سختی با تیم های السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان قرار دارد و سه امتیاز بازی اول کمک زیادی برای صعود به مرحله بعدی خواهد کرد.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: فصل پیش توانستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما با مشکل بازیکن روبرو بودیم و این موضوع باعث شد سختی های زیادی را متحمل شویم.

وی ادامه داد: زمین تمرین تیم پرسپولیس خوب نیست و با توجه به این که تیم ما فوتبال تاکتیکی و روی زمین به نمایش می گذارد باید شرایط بهتری برایمان در نظر گرفته شود. البته مدیریت باشگاه قول داده تا این مشکل را برطرف کند.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: در حال حاضر مصدومان زیادی داریم و این به خاطر فشردگی بازی های لیگ برتر است. در بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت از جام ملت ها تازه به ایران بازگشته بودیم اما چون هافبک دفاعی نداشتیم به برانکو زنگ زدم و گفتم اگر بخواهید حاضرم بازی کنم و خدا را شکر موفق بودم.