به گزارش پارس نیوز، 

نفت مسجدسلیمان و نساجی در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف یکدیگر رفتند.نساجی در این بازی با گل‌هایی که در دقایق پایانی دریافت کرد با نتیجه 2 بر 2 رسید. نساجی با این تساوی 22 امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان هم با 18 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

تیم نفت مسجدسلیمان در طی نیم فصل دوم تنها موفق به زدن یک گل شده بود و این در حالی است که  آنها بعد از دریافت گل دوم موفق شدند به اندازه دو برابر گل هایی را که در نیم فصل دوم به ثمررسانده بودند گل بزنند تا بازهم ثابت شود در فوتبال هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد.

شرح گل ها

نفت مسجدسلیمان 0 – نساجی قائمشهر 1 ( دقیقه 29 حامد شیری): حامد شیری کاپیتان نساجی بعد از، از میان برداشتن بازیکن نفت با ضربه فنی از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت و توپ به راحتی وارد دروازه شد .

نفت مسجدسلیمان 0-نساجی قائمشهر 2 (لاشا توتادزده 82): لاشا توتادزه مدافع گرجستانی نساجی با زدن یک ضربه ایستگاهی محکم بعد از برخورد به یوسف وکیا تغییر مسیر داد و وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد تا گل دوم نساجی به ثمر برسد .

نفت مسجدسلیمان 1-نساجی 2 (اسماعیل شریفات 88): پاس زیبای خدایی اصل به صورت عرضی در محوطه جریمه به اسماعیل شریفات رسید و او با یک استپ و ضربه ای محکم دروازه نساجی را به زیبایی باز کرد تا شانس دوباره به این تیم لبخند بزند.

نفت مسجدسلیمان 2-نساجی 2 (میلاد خدایی اصل 94): ارسال دقیق میداوودی علیرغم مصدومیت روی سر موسی کولیبالی مدافع جلو کشیده نفت نشست تا کولیبالی روی توپ اثر مثبتی بگذارد و توپ در ازدحام مقابل دروازه نساجی به میلاد خدایی اصل مدافع چپ پا نفت رسید تا او راحت سقف دروازه نساجی را فرو بریزد.