به گزارش پارس نیوز، 

 حرکت کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی و سرباز زدن از تصمیم مائوریتسیو ساری در تعویض به جای ویلی کابایرو که موجب خشم سرمربی تیم شد، آن‌قدر بازتاب داشت که پرونده بازیکنانی که از دستور سرمربی‌شان سرپیچی کردند را باز کند. پرونده خاک‌خورده‌ای که با ورق زدن آن می‌توان به نمونه‌هایی بزرگتر از کپای جوان رسید.

 

آنلکا و دومنک
۹ سال از ماجرای اختلاف درون‌تیمی سرمربی با بازیکنان تیم ملی فرانسه می‌گذرد. جام جهانی ۲۰۱۰ برای خروس‌ها خوب پیش نرفت و آن‌ها مثل جام جهانی ۲۰۰۲ از مرحله گروهی حذف شدند. بین دو نیمه بازی دوم با مکزیک که نیکلاس آنلکا از زمین تعویض شده بود، در رختکن با عصبانیت ریموند دومنک را «حرام‌زاده» خطاب کرد و سپس این درگیری به زمین تمرین هم کشیده شد. آنلکا هم حاضر به عذرخواهی نشد تا به خانه برگردد و در پایان تورنمنت، دومنک نیز اخراج شود.

بازیکنان حرف گوش نکن

ردوندو و پاسارلا
معمولاً یک بازیکن باید به حرف مربی اش گوش کند، اما وقتی قضیه فنی نباشد آن فوتبالیست به شکل خودش عمل می‌کند. فرناندو ردوندو در جام جهانی ۱۹۹۸ آرژانتین یکی از مهره‌های اصلی دانیل پاسارلا، سرمربی وقت تیم بود. او، اما به دلیل مو‌های بلندش از تیم کنار گذاشته شد تا آرژانتین هم به جمع چهار تیم پایانی جام نرسد. ردوندو بعد‌ها گفت که، چون دستور پاسارلا فنی نبوده به حرفش گوش نکرده بوده و اگر او را در خیابان ببیند به طرف دیگر می‌رود تا چهره اش را نبیند. او بعداً از سوی مارچلو بیلسا به تیم ملی دعوت شد و بعد از ۲ بازی از تیم ملی خداحافظی کرد.

بازیکنان حرف گوش نکن

شیرر و گولیت
شاید اگر رود گولیت کمی سخت‌گیری اش را در نیوکاسل کنار می‌گذاشت امروز مربی موفق‌تری می‌بود. شوک اصلی به آلن شیرر، وقتی بود که گولیت در شهرآورد مقابل ساندرلند در آگوست ۱۹۹۹ تصمیم گرفت مهاجم جوانی به نام پل رابینسون را در زمین بگذارد. نیوکاسل ۲ بر یک باخت که این یکی از ۶ شکست در ۷ مسابقه اخیر آن زمان بود. گولیت هلندی که ۳ روز بعد از کار برکنار شد این صحبت‌ها را درباره پسر محبوب نیوکاسل کرد: «من در صورت شیرر نگاه کردم و گفتم تو پیرترین بازیکنی هستی که تا به حال دیده‌ام.» شیرر در همان فصل ۲۳ گل برای کلاغ‌ها به ثمر رساند و بعد‌ها رکورد آقای گل تاریخ جزیره را به نام خود ثبت کرد!

بازیکنان حرف گوش نکن

کاسیاس و مورینیو
آقای خاص در سال آخر مربیگری‌اش در رئال مادرید انواع و اقسام اختلافات را تجربه کرد. چالش اصلی سرمربی وقت که رسانه‌ای هم شد نیمکت‌نشین کردن ایکر کاسیاس، قهرمان ۵ لالیگا و ۳ لیگ قهرمانان اروپا بود. آنتونیو آدان، جایگزین کاسیاس مصدوم شد و ۲ هفته بعد دیگو لوپس به تیم آمد تا کاملاً پرونده کنار زدن سنت ایکر جواب دهد. کاسیاس با آمدن کارلو آنچلوتی هم نقش دروازه‌بان چرخشی را داشت تا سال ۲۰۱۵ به پورتو برود. در شرایطی که کاسیاس هنوز در پورتو بازی می‌کند، کارلتو و مورینیو روز‌های خوبی را در فصل جاری سپری نمی‌کنند.

بازیکنان حرف گوش نکن