به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه سپیدرود رشت این روزها در بلاتکلیفی عجیبی به سر می برد و هیچکس حاضر نیست مسئولیت آن را بر عهده بگیرد و مشخص نیست برای دیدار روز جمعه این تیم چه کسی و یا چه نهادی می خواهد هماهنگی های پیش از این دیدار را انجام دهد.

 

علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود و مربی این تیم بعد از شکست مقابل پدیده مشهد به شهر رشت نرفته است و تنها کاری که انجام داده در یک تماس تلفنی با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرده دیگر حاضر نیست مالک این باشگاه شمالی باشد. کریمی روز گذشته با انتشار متنی در سایت رسمی این باشگاه از هواداران سپیدرود حلالیت طلبید و به مدیر عامل باشگاه اعلام کرده است که از سمت سرمربیگری این تیم استعفا می دهد.

در شرایطی که فوتبال دوستان رشتی نگران وضعیت تنها تیم لیگ برتری شان هستند، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و هیئت فوتبال این استان تا زمانی که کریمی برای واگذاری مالکیت این باشگاه تصمیم روشنی نگیرد و موضع خود را به شکل رسمی اعلام نکند، نمی توانند هیچ اقدامی انجام دهد.

سپیدرود در برزخ تصمیم گیری جادوگر و مسئولان استانی

اعضای کادرفنی تیم سپیدرود روز گذشته بعد از انتشار استعفای کریمی همه با یکدیگر از سمتشان در این تیم استعفا کردند و تمرین این تیم با حضور کاپیتان محمدرضا مهدوی برگزار شد. امروز هم قرار بود که این اتفاق تکرار شود اما هیچکدام از بازیکنان در زمین تمرین حاضر نشدند و در شرایطی که ۲ روز تا دیدار حساس این تیم با استقلال خوزستان باقی مانده است هنوز مشخص نیست چه کسی می خواهد هماهنگی های پیش از آغاز این دیدار را انجام دهد و اینکه چه کسی می خواهد روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی حضور داشته باشد و اینکه اصلا بازیکنان تیم در زمین بازی حاضر می شوند یا خیر.

باشگاه سپیدرود در حال حاضر در یک برزخ به سر می برد و مسئولان استانی منتظر حرکتی از طرف علی کریمی هستند. مسئولان هیئت فوتبال می گویند چون همچنان مالک این باشگاه کریمی است برای انتخاب یک سرمربی نمی توانند کاری انجام دهند و برای واگذاری باشگاه نیز خود علی کریمی و یا وکلای او باید تصمیمی بگیرند و این موضوع از حوزه اختیارات آنها خارج است.

سپیدرود در برزخ تصمیم گیری جادوگر و مسئولان استانی

با این حال وکیل کریمی حرف متفاوتی می زند و بیان می کند اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان موضوع اداره تیم را پذیرفته است و باید منتظر باشیم ببینیم مالکیت باشگاه به چه کسی واگذار می شود. اما در طرف دیگر اداره کل ورزش استان قویا این موضوع را تکذیب کرده و بیان دارد بر طبق قانون ما حق تیم داری نداریم و دفعه قبل که در این موضوع دخالت کردیم به علت اختلافاتی بود که وجود داشت و ما فقط به عنوان داور در این موضوع دخالت کردیم.

باشگاه سپیدرود رشت این روزها در حال دست به دست شدن است و هیچکس حاضر نیست مسئولیتش را بپذیرد. این موضوع قطعا جز نابودی این باشگاه ریشه دار اتفاق دیگری را در بر نخواهد داشت. باید منتظر ماند تا دید مسئولان استانی و علی کریمی چه تصمیمی می گیرند و با بحث مالکیت این باشگاه چه می کنند.