به گزارش پارس نیوز، 

محمود فکری کاپیتان سابق و محبوب استقلال تهران که سالها برای آبی پوشان پایتخت توپ می‌زد در حال حاضر هدایت تیم سرخپوشان پاکدشت بانام پیشین پرسپولیس پاکدشت را بر عهده دارد و توانسته با این تیم سرخپوش نتایج خوبی را کسب کند و با دو بازی کمتر در رتبه سوم لیگ آزادگان دسته یک قرارگرفته است.

محمود فکری سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد وضعیت حال حاضر تیم سرخپوشان پاکدشت و آینده این تیم اظهار داشت: تیم سرخپوشان شرایط خیلی خوبی دارد و از زمانی که ما آمده‌ایم و توجهی که مدیریت باشگاه به تیم داشته اند، این تیم سروشکل خیلی خوب و شخصیت مناسبی پیداکرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیلی که ما از بابت نیروی انسانی داریم الان این اطلاع راداریم که تیم می تواند به لیگ برتر صعود کند همچنین با توجه به نتایج اخیر و انگیزه بازیکنان این امیدواری به ما داده‌شده که در بازی های آینده ما هم جایگاه خودمان را حفظ کنیم و نیم‌نگاهی هم به آینده داشته باشیم و خودمان را به گل گهر سیرجان نزدیک کنیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد درصد احتمال صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: تیم ما پتانسیل صعود را دارد و به‌جز ما چهار پنج تیم دیگر نیز مدعی صعود هستند، هر کدام از این تیم ها بتواند تا روز آخر فعالیت‌های خود مانند پشتیبانی، مدیریت و فنی را درست انجام دهد می‌تواند صعود کند و ممکن است روز آخر وضعیت تیم صعودکننده با یک امتیاز یا یک گل بیشتر مشخص شود.

کاپیتان سابق استقلال در مورد دلیل فعالیت در یک تیم سرخپوش این چنین عنوان کرد: زیبایی لیگ برتر ما به استقلالی یا پرسپولیسی بودن است، ما در شهرهای مختلف دیده ایم بااینکه خودشان در لیگ برتر تیم دارند اما جز طرفداران این دو تیم نیز هستند.

فکری افزود: فوتبال یک رقابت رفاقتی است، ما باهم رقابتی داشتیم اما دشمن هم نیستیم، ما هم به عنوان استقلالی و پرسپولیسی کنار هم می‌توانیم کنار شرایط پیشرفت و صعود تیم سرخ پوشان را فراهم کنیم، شهرستان پاکدشت طرفدار استقلالی و پرسپولیسی زیادی دارد اما اهالی این منطقه علاقه بسیاری دارند که یک تیم لیگ برتری داشته باشند و طرفداران استقلال و پرسپولیس در کنار هم تیم سرخ پوشان را حمایت کنند.

سرمربی تیم سرخپوشان در مورد برنامه هایش برای استعدادیابی جوانان پاکدشت تصریح کرد: باشگاه تیم‌های پایه به مدیریت علی نیکبخت که از پیشکسوتان خوش‌نام فوتبال هستند ایجادشده و اخیرا هم درخواست داده ایم بازیکنان امید با تیم بزرگسال تمرین کنند تا هم انگیزه‌ای برای بازیکنان امید باشد و هم ما بتوانیم استعدادهای خوب را به تیم بزرگسالان تزریق کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی‌های ما در پاکدشت برگزار نمی‌شود از جوانترها و کسانی که می‌توانند در روز بازی ما را حمایت کنند می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند چراکه داشتن طرفدار بسیار مهم بوده و باعث انگیزه مضاعف بازیکنان و کادر فنی می‌شود.