به گزارش پارس نیوز، 

ایکاردی برای تمدید قرارداد با باشگاه اینتر به مشکل خورده و به نظر می رسد نارا در مرکز این جنجال که به کنار گذاشته شدن این بازیکن از تیم منجر شده، قرار دارد. اما نارا معتقد است که هواداران و رسانه ها باید برای تلاش های او، احترام بیشتری قائل شوند.

او به خبرنگاران گفت:" دنیای خیلی مردانه ای است و آنچه من انجام می دهم، کاری انقلابی است. هرچند بازیکنان زیادی هستند که اعضای فامیل ایجنت شان هستند، نقش زنان در فوتبال بیشتر ماندن در خانه با بچه ها و ساکت بودن است.

به همین دلیل، کار من انقلابی است. من دوستان زیادی دارم که همسر بازیکنان هستند و خیلی به من می‌خندند.

به نظر آنها، کاری که من انجام می دهم، عجیب است اما از من می خواهند که مدیر برنامه شوهران شان باشم زیرا من را می شناسند، می دانند من چطور کار می کنم و چطور از منافع شان دفاع می کنم.

هیچ بحرانی در مورد مائورو وجود ندارد، هیچ چیزی هم وجود نداشت. داستان هایی که ساخته می شود، خیال پردازی است و ارتباط کمی با زندگی واقعی دارد. ما واقعا در کنار هم شاد هستیم.

زن بودن در این دنیای مردانه واقعا دشوار است اما من آدم هایی در زندگی ام دارم که به من احترام می گذارند. بعضی ها هستند که سعی می کنند جایگاه من را متزلزل کنند. آنها خیلی از من دور هستند.

مائورو به من جسارت می دهد. او مردسالار نیست و اولین نفری است که به من باور دارد."

بعد از اتفاقات اخیر، شایعاتی در مورد جدایی ایکاردی از اینتر و رفتن او به رئال مادرید منتشر شده اما نارا این موضوع را رد کرد.

" واقعیت این است که هنوز دو سال از قرارداد مائورو با اینتر باقی مانده و او از بودن در اینجا راضی است. صحبت های زیادی در مورد اینکه او می رود یا نه، مطرح شده اما شاید فشار اصلی از سوی رسانه هاست. همیشه گفته ام که مدیر برنامه مائورو بودن آسان است زیرا او بازیکن خیلی مهمی در فوتبال اروپاست."