به گزارش پارس نیوز، 

آیاندا پاتوسی با عملکرد بسیار خوب خود در دو بازی اخیر استقلال، نوید یک بازیکن شش دانگ را بریا آبی‌ها داده است. او با تاثیرگذاری روی هر پنج گل اخیر تیمش، تبدیل به بهترین بازیکن استقلال شده و عنوان بهترین بازیکن را در در دیدار با ذوب آهن و پارس جنوبی را به دست آورد.

این بازیکن اهل آفریقای جنوبی که در بدو ورود به استقلال با مشکلات متعددی مواجه شد، آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا است؛ هر چند چندی پیش اخباری بر احتمال محرومیت استقلال در صورت استفاده از پاتوسی در آسیا منتشر و به سرعت رد شد.

او حالا نظر مساعد کارشناسان و هواداران استقلال را هم جلب کرده و بیش از پیش در مرکز توجهات است.

آیاندا پاتوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عملکرد بسیار خوب در دو دیدار استقلال، اظهار می کند: سعی کردم با تمرکز کار کنم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. این کاری است که همیشه انجام می‌دهم.

او درباره مشکلاتش در بدو ورود به استقلال خاطرنشان کرد: درست است. مشکلاتی وجود داشت اما همه مشکلات اکنون حل شده و من در استقلال حضور دارم. دیگر به آن مسائل فکر نمی‌کنم.

هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال به دو پیروزی متوالی تیمش اشاره کرد و گفت: فعلا دو برد متوالی کسب کردیم که روند خوبی است. تلاش می‌کنم با استقلال نتایج بهتری را به دست بیاوریم.

پاتوسی درباره تاثیرگذاری روی پنج گل اخیر تیمش نیز گفت: خوشحالم که در گل های تیمم نقش داشتم. خود من هم معتقدم شروع خوبی در این تیم داشتم و دوست دارم بهتر از این کار کنم.

وی درباره حمایت استقلالی‌ها از او و جلب رضایت بازیکنان سابق این تیم نیز، گفت: مهم‌ترین نکته در استقلال تاریخ بزرگ باشگاه و هوادارانش هستند که این موضوع برای من باعث افتخار است. خوشحالم شروع کارم با این اتفاق همراه شده و تلاش می‌کنم بهتر از این کار کنم.