به گزارش پارس نیوز، 

 رضا فتاحی درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و آماده بازی با تراکتورسازی هستیم.

وی افزود: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد، ولی از این غافل نشیم که ما بهترین باشگاه، مربی، بازیکنان و هواداران را داریم و در این موارد از تراکتورسازی بهتر هستیم. ما تنها برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم و هدفی دیگری نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته می‌شد این باشگاه خواستار تغییر زمان بازی با پرسپولیس شده، تصریح کرد: ما به هیچ عنوان چنین چیزی نخواستیم و مخالفت این موضوع هستیم. هدف ما این بود که پیش از پایان لیگ بازی با پرسپولیس را برگزار کنیم، ولی به برنامه سازمان لیگ احترام گذاشتیم و به دلیل فشردگی بازی‌ها در همان تاریخ مقرر بازی را انجام می‌دهیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: این فشردگی‌ها ۱۱ سال برای سپاهان وجود دارد و ما در فاصله‌های زمانی کم باید بازی کنیم. این در حالی است که هیچ اعتراضی نداشته‌ایم. به نظرم الان هم که یچ تیمی نباید اعتراض کند، چون این شرایط ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید.