به گزارش پارس نیوز، 

احمد آل‌نعمه در مورد اینکه مدتی در دیدارها و تمرینات استقلال خوزستان حضور نداشت و آیا مشکلی به وجود آمده بود، گفت: کمی مصدوم بودم. کریم بوستانی هم در نشست قبل از بازی اعلام کرد که من مصدوم هستم. امروز و فردا به تمرین می‌روم تا در این شرایط حساس که برای استقلال خوزستان پیش آمده کنار تیم باشم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او مشکل انضباطی داشته است، اظهار داشت:‌ این مسئله درست نیست. بحثی در نیم فصل وجود داشت که بعد از آن دیگر حرفی نبود. این روزها هم کمی مصدوم بودم و فردا و پس فردا به تیم اضافه می‌شوم.

مدافع استقلال خوزستان در رابطه با شرایط این تیم، خاطرنشان کرد:  تیم شرایط بدی دارد. بعد از کسر امتیاز و اتفاقاتی که رخ داد تیم ما از لحاظ روحی و تیمی تحت فشار قرار گرفت. ما نیاز به یک پیروزی داریم. اگر در این 2-3 بازی یک بازی برنده می‌شدیم شرایط بهتری از لحاظ روحی پیدا می‌کردیم. تیم خوبی داریم و عملکردمان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی بسیار خوب است و حتی از تیم‌های بالای جدول چیزی کم نداریم. شما دیدید مقابل پرسپولیس، ذوب آهن، سپاهان و ... چقدر خوب کار کردیم. این مشکلاتی که به وجود آمد باعث شد در نتیجه گیری دچار مشکل شویم. اگر تیم‌مان بازیکن با تجربه بیشتری داشت آنها می‌توانستند کمک بیشتری کنند و در این شرایط تیم‌مان در این جایگاه نبود. اگر یک برد بیاوریم شرایطمان بهتر می‌شود.

وی در مورد اینکه این هفته باید با سپیدرود بازی کنند، گفت: بازی با سپیدرود بسیار حساس است. این یک مسابقه ۶ امیازی نه ۹ امتیازی است. یک بازی ۹ امتیازی مقابل ماشین سازی در هفته اول داشتیم که باختیم. باید حواسمان به این بازی باشد و فقط برای برد به میدان برویم. در همه دیدارها باید برای پیروزی به میدان برویم. می‌توانیم سپیدرود را تحت فشار بگذاریم و برنده شویم.

آل‌نعمه در مورد شرایط مالی این تیم، خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان 50 درصد پول گرفتند اما شب عید در پیش است و قطعا باید تیم شارژ مالی شود. مشکلاتی وجود دارد. جدا از بحث مالی مشکل امکاناتی هست. باید تیم را حمایت کنند اما متاسفانه تیم حمایت نشده است. ما حرکتی از باشگاه ندیدیم که بگوییم باشگاه در حال تلاش است که تیم در لیگ بماند. ما و کادرفنی خودمان می‌خواهیم تلاش کنیم تا استقلال خوزستان در لیگ بماند.