به گزارش پارس نیوز، 

امید نورافکن که در دیدار برابر پارس جنوبی جم ۹۰ دقیقه در دفاع چپ استقلال بازی کرد به خبرورزشی گفت: «خیلی خوب شد که برنده شدیم. قطعاً هواداران هم از این برد خوشحال هستند و ما از شادی آن‌ها بیشتر شادیم. برای کسب هر سه امتیاز به میدان رفتیم و خیلی خوب شد که توانستیم با برد زمین را ترک کنیم، اما این تنها برای جبران شکست در تبریز بود و از این پس روز‌های سختی در پیش داریم». 

او گفت: «ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر هفته برای همان دیدار برنامه‌ریزی می‌کنیم. حالا نوبت بازی با ذوب‌آهن است. تیمی که قطعاً رقیبی جدی و مهم برای ما خواهد بود. ذوب‌آهن در این چند بازی برد‌های روحیه‌بخشی به دست آورده و حتماً با روحیه بالایی به مصاف ما می‌آید». 

نورافکن در این باره که فکر می‌کند آیا تیمش می‌تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد یا نه، گفت: «کمی برای این پیش‌بینی‌ها زود است. تازه ابتدای دور برگشت هستیم و بازی‌های زیادی هم در ورزشگاه آزادی داریم که باید قدر آن‌ها را بدانیم. چون حضور داشتن در کنار هواداران می‌تواند یک فاکتور مهم برای کمک به تیم و البته فاکتور دشوار‌کننده برای حریفان باشد. از این رو می‌خواهیم با قدرت در ادامه مسابقات به میدان برویم. باید هر بازی را با برد تمام کنیم و حتی یک امتیاز را هم از دست ندهیم». 

او با اشاره به فاصله کم تیمش نسبت به تیم اول جدول گفت: «رقابت‌های پیش رو خیلی فشرده و پشت سر هم هستند. با این وجود ما باید در هر بازی به عنوان اینکه این دیدار آخرین بازی ماست و نقش مهمی در نتیجه گیری نهایی دارد به میدان برویم». 

نورافکن درباره دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «استقلال مهره‌های خوب و باتجربه‌ای دارد که برای بازی در لیگ قهرمانان انگیزه زیادی دارند. درست است که در گروهی دشوار قرار گرفته‌ایم ولی ما هم استقلالیم و فصل قبل هم ثابت کردیم که از هیچ تیمی هراس نداریم». 

او گفت: «تا حدودی از یارگیری تیم‌های رقیب در لیگ قهرمانان مطلع هستم. همگی بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌اند و هزینه‌های زیادی کرده‌اند ولی این همه فوتبال نیست. حتم دارم آن‌ها نگران رویارویی با استقلال هستند». 

او که به صورت قرضی از شارلوای بلژیک به استقلال برگشته درباره علاقه‌مندی اش برای ادامه همکاری با تیم محبوبش گفت: «قطعاً دوست دارم در استقلال بمانم. خیلی‌ها هستند که علاقه‌مندند در جایگاهی که من هستم باشند».