به گزارش پارس نیوز، 

میلاد میداوودی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت:

بازی خیلی خوبی بود. همانطور که دیدید بچه های ما خوب بودند. البته پرسپولیسی ها دو بازیکن موثرشان را در خط دفاعی نداشتند ولی در خط هافبک و خط مهاجم بازیکنانی بودند که همیشه در تیم پرسپولیس هستند و تیم ها را تحت فشار قرار می دادند.

وی ادامه داد:

بچه های ما امروز خوب بودند و حق ما سه امتیاز بود ولی خب تیم مقابل هم پرسپولیس بود که دو فصل قهرمان شده و در میان مدعیان قهرمانی این فصل است. تیم ما خوب بازی کرد و مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم که نشد. امیدوارم ولی این روند را همینطور ادامه دهیم.

میداوودی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس به شرایط زمین معترض بودند، توضیح داد:

زمین آنقدرها هم بد نیست. زمین ما از خیلی زمین های لیگ بهتر هم هست. تا حدودی ولی قبول داریم؛ بارندگی طی روزهای اخیر زیاد بوده و ما تمرین‌هایمان را به زمین مصنوعی بردیم تا شرایط از این بدتر نشود، ولی در مجموع خیلی هم بد نبود ولی به بازیکنان حق می دهم اعتراض کنند.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد صحنه ای که در ثانیه های پایانی پشت محوطه جریمه رخ داد ولی زرگر اعتقادی به خطا نداشت، اضافه کرد:

فکر می کنم خطا بود. با خود آقای زرگر هم صحبت کردم ولی تشخیص آقای زرگر این بود که خطا نبود. به نادری (مدافع پرسپولیس در آن صحنه) هم گفتم که خطا بوده. او گفت برخوردی داشتیم ولی نمی دانم خطا بود یا نه. به نظرم داور می توانست خطا بگیرد.

میلاد میداوودی که تبحر بالایی در ضربات ایستگاهی دارد، با خنده صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

خطا نگرفت ولی اگر خطا می گرفت چه می شد (باخنده).

میلاد میداوودی بازیکن شماره ۱۰ نفت مسجد سلمیان در مورد جیمی جامپی که در دقایق پایانی به زمین آمد و اینکه سرنوشتش پس از وساطت او چه شد، عنوان کرد:

من رفتم به او گفتم که از بازی بیرون برود تا مشکلی برایش پیش نیاید. فکر می کنم در دقایقی که ما داشتیم حمله می کردیم بازی را خواباند که خوب نبود برای ما.

در نهایت میلاد میداوودی حرف هایش را خطاب به هواداران نفت مسجد سلیمان خاتمه داد:

ما بازی های خوبی انجام می دهیم که کمتر دیده می شود. فکر می کنم یک مقدار بدشانس هم هستیم ولی امیدوارم هواداران از دست ما و نمایشی که داریم راضی باشند و در پایان فصل با ادامه همین روند جایگاه خوبی داشته باشیم.