به گزارش پارس نیوز، 

سعید آذری در مورد صعود ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و خوشحالی جالب بازیکنان این تیم با او بعد از این پیروزی، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که در تیم ما همدلی زیادی وجود دارد. من از همه تشکر می‌کنم بالاخره بعد از مدت‌ها سختی این پیروزی خیلی چسبید.

وی ادامه داد: کار سخت ما تازه با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. واقعا برنامه لیگ بسیار سخت و فشرده است. با این برنامه‌ریزی که انجام شده عملا تیم‌های کشورمان را در لیگ قهرمانان آسیا خلع سلاح می‌کنیم. پرسپولیس، ذوب‌آهن و استقلال با این برنامه‌ریزی تحت فشار هستند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: برنامه لیگ باید منطقی باشد، نمی‌شود برای یک تورنمنت لیگ دو ماه تعطیل شود بعد بقیه لیگ با این فشردگی انجام شود. باید فکری به حال نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شود.

آذری درباره تقابل جالب منصوریان و استقلال در بازی فردا این دو تیم، گفت: ذوب‌آهن همیشه مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال خوبی ارائه می‌دهد چون بازیکنان ما در این بازی‌ها انگیزه دارند، حالا حساب کنید که در بازی فردا خب حساسیت‌هایی در مورد منصوریان هست که بازی را جذاب‌تر می‌کند. بالاخره یک مربی یک مدت در تیمی است و بعد از آن به تیم دیگری می‌رود. ما مقابل استقلال قول هیج نتیجه‌ای نمی‌دهیم اما با تمام توان می‌جنگیم تا از آبروی ذوب‌آهن دفاع کنیم.

وی درباره اینکه بعد از صعود ذوب‌آهن از امیر قلعه‌نویی تشکر کرده بود، تاکید کرد: این تشکر از قلعه‌نویی، نمازی، رجب‌زاده و تمام مربیان پیشین ذوب‌آهن بود. ما باید فرهنگ قدردانی در فوتبال‌مان را جا بی‌اندازیم. امثال قلعه‌نویی، گل‌محمدی و حسینی در ذوب‌آهن زحمت کشیده‌اند و ما قدردان زحمت آنها هستیم. امیدوارم قلعه‌نویی هرکجا که باشد موفق شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد جذب اوساگوآنا و کیفیت خوبی که این بازیکن دارد، عنوان کرد: ما همیشه بازیکنان با کیفیت خارجی گرفتیم. هیچ‌وقت دنبال بازیکن ۵۰۰،۶۰۰ هزار دلاری نبودیم. اوساگوآنا از بین ۱۰۰ بازیکن جذب شد و منصوریان با وسواس زیادی او را جذب کرد. جذب بازیکن خارجی در ذوب‌آهن طبق آیین‌نامه است و منصوریان هم طبق همین آیین‌نامه بازیکن گرفت. شاید باورتان نشود، اما منصوریان بیشتر از ۱۰ فیلم ۹۰ دقیقه‌ای از اوساگوآنا دید و بعد او را جذب کرد.

آذری در پایان گفت: این پیروزی و موفقیت را به کارگران کارخانه ذوب‌آهن، خلعتبری، زهیوی و دیگر بازیکنانی که کنار ما بودند تقدیم می‌کنم.