به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در نامه ای محترمانه در خصوص حواشی ای که توسط یک یاپگاه خبری مطرح شده بود، سخن گفته که در ادامه می خوانید:

«با سلام

قبل از هر چیز تقدیر و تشکر می‌کنم از حضور بیش از ١٢٠ هزار نفری هواداران و عاشقان واقعی تراکتور در بازی دو تیم تراکتورسازی استقلال و برای خود تاسف می‌خورم که بعلت مشغله کاری در ایران نبودم تا خدمت شما عزیزان این حماسه و افتخار افرینی را که حتی فیفا و ای اف سی هم با افتخار در صفحه خود انعکاس دادند باشم.

و اما روی سخنم با مدیریت محترم سایت تبریزمن است.

عرض سلام به شما دارم.

مطالبی که برای آن عزیز می‌نویسم تماما توسط خود اینجانب نوشته شده است، باید عرض کنم که حرف دل هست فلذا خواهشمندم که با دقت آن را مطالعه فرمایید.

دوست عزیز، بنده همان فردی هستم که از صمیم دل عاشق ایران و آذربایجان هستم و بطوریکه می‌دانید و مستحضر هستید در زندگیم سعی کرده‌ام برای کشورم ایران و آذربایجان و تبریز تا جایی که در توانم باشد خدمت نمایم، این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

در زندگی سعی می‌کنم با کسی خصومتی نداشته باشم و دل خود را با کینه پر نکنم. همانطور که خود شما در بیانیه خود نوشته‌اید در مورد آن آقایی که به بنده توهین کرده بود چه جوابی توسط اینجانب داده شد. بنده بخاطر شادی مردم و اینکه جوانان عاشق تراکتور ذهن و خاطرشان مکدر نگردد چون شاید تنها دلخوشی آنها موفقیت تراکتور می‌باشد، وارد این کارزار گردیده و سهام این باشگاه را خریداری کردم. کسانی که بنده را می‌شناسند می‌دانند که این کار نه بخاطر شهرت بوده و نه چیز دیگری، فقط به عشق مردم که شاید تنها دلخوشی آنها در این شرایط اقتصادی موفقیت باشگاه محبوبشان باشد.

آقای عزیز باید عرض نمایم که آرامش تیم برای من از همه چیز مهم‌تر است چون ما در آرامش می‌توانیم به اهداف خود برسیم و اگر ما هوادار تیم تراکتور هستیم، اگر به تیم خودمان عشق می‌ورزیم، باید کاری را انجام دهیم که عشق‌مان صدمه نبیند.

دوست عزیز و زحمت کش گرانقدر در حوزه رسانه شما به‌جای اینکه این موضوع و یا هر موضوع دیگری (چه درست و چه نادرست) که برای باشگاه حاشیه ایجاد می‌کند را به طرز دیگری به گوش مسئولین باشگاه و یا حتی بنده حقیر برسانید مثل رسانه بیگانه شده اید (!) و چند بار وارد حوزه خصوصی مدیریت باشگاه و حتی سرمربی و بازیکن گردیده‌اید و بنده چند بار از طریق دوستان مشترک به شما پیغام فرستادم که این کار شما صحیح نمی‌باشد. عرض کردم که این کار شما تیم تازه ترمیم شده و قدرتمند تراکتور را دوباره به حاشیه می‌کشاند و زحمات چندین ماهه بنده و چندین ساله هواداران و عاشقان این باشگاه بزرگ را به هدر می‌دهد ولی متأسفانه شما سوار بر اسب عناد خود بودید و حرف‌ها و سفارش‌های بنده را نشنیده گرفتید. حال سؤال بنده این است که آیا شما اسرار خانواده خود را در بیرون از خانواده بازگو می‌فرمایید !؟ بطور حتم که جواب سؤال منفی است، پس شما که خود را شیفته و عاشق باشگاه بزرگ تراکتور می نامید چرا اسرار هر چند نادرست معشوق خود را پردازش نموده و نظریه‌پردازی می‌کنید!؟ آیا رقبای تیم و باشگاه از این کار شما سوء استفاده نمی‌کند!؟ آیا شما ایرادات خانوادگی خودتان را بیرون ابراز می‌کنید؟ چه برسد به ایراد‌های نداشته و نادرست!؟

بنده با اتفاقی که در مورد ایرادات مدیرعاملی جناب آقای دکتر بهتاج پیش آمده کاری ندارم و اصلا هم نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظری داشته باشم چه ایشان بتوانند سکان پرافتخار مدیریت عاملی باشگاه را کسب کنند و یا که به هر دلیلی نتوانند ادامه دهند. باید خدمت شما و همه عزیزان در حوزه رسانه عرض نمایم که باشگاه تراکتور یک باشگاه با پایگاه مردمی و هواداران متعصب می‌باشد، و مدیریت اصلی باشگاه را خود این عاشقان و عزیزان انجام می‌دهند، و نقش مدیرعامل در این باشگاه در مقابل این عاشقان چندان تاثیر گذار نمی‌باشد.

البته بنده منکر زحمات اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل نیستم ولی به واقع تمام این زحمات برای کسب موفقیت باشگاه می‌باشد. بنده به ‌خاطر موفقیت تراکتور در هیچ حوزه‌ای از حقوق باشگاه تراکتور گذشت نمی‌کنم، و از نظر خصوصیات اخلاقی نیز آدم کینه توزی نمی‌باشم لذا حاضرم از شما و دیگر اصحاب رسانه که زحمت‌کشان این حوزه از جامعه می‌باشید برای همدلی و یکپارچگی و به‌خاطر موفقیت تراکتور از طرف خود عذرخواهی نموده و از ایزد منان موفقیت شما و دیگر رسانه ها و همچنین باشگاه محبوب دل‌ها تراکتور را خواهانم.»