به گزارش پارس نیوز، 

" ذوب آهنی‌ها آماده شکست استقلال می‌شوند" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار معوقه تیم‌های ذوب آهن و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر که قرار است روز یکشنبه -پنجم اسفندماه- برگزار شود، دارد.

" حمله پرسپولیسی‌ها به تاریخ دیدار با سپاهان" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که خبر از  اعتراض پرسپولیسی‌ها به تاریخ دیدار حذفی این تیم با سپاهان را می‌دهد. چرا که آن‌ها معتقدند عدالتی در تاریخ برگزاری فینال وجود نداشته و پرسپولیس به دلیل حضور در بازی‌های باشگاه‌های آسیا سه روز فرصت ریکاوری و استراحت قبل از این دیدار دارد در حالیکه سپاهان فرصتی هفت روزه خواهد داشت؛  این اعتراض در حالی است که سپاهان نیز در سال‌های گذشته به دلیل حضور در رقابت‌های آسیایی با همین فشردگی بازی‌های لیگ و حذفی را انجام می‌داد.

"یادتان باشد سه نماینده در لیگ قهرمانان دارید "عنوان دیگر  صد و چهل و یکمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به نقل از قاسم حدادی‌فر،  کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن و پس از بازی با الغرافه و صعود این تیم به دور گروهی بازی‌ها عنوان شده است که وی از تمامی مسئولان ورزش کشور می‌خواهد که نگاهشان به ذوب آهن هم تراز با دو تیم دیگر کشورمان که در این رقابت‌ها حضور دارند باشد و حمایتشان را از هر سه نماینده انجام دهند.