به گزارش پارس نیوز، 

بازیکنان تیم ملی فقط برای مردم بازی می کنندآرمان زنگنه  درباره حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی برای مردم بازی می‌کنند. همه ما از بازیکنان تا کادرفنی و مسئولان فدراسیون برای بازی با ژاپن یکدل هستیم و برای پیروزی به مصاف این تیم می‌رویم.

 

وی درباره موفقیت به حضور در تیم ملی بین بازیکنان پست چهار دیگر گفت: صمد نیکخواه قبلا به شوخی می‌گفت که همه در ایران پست چهار به دنیا می‌آیند و بعد به پست‌های دیگر می‌روند. همیشه این ترافیک وجود داشته و حضور در این پست آسان نبوده است. البته به طور کلی انتخاب شدن برای تیم ملی هیچوقت آسان نیست و پوشیدن پیراهن تیم ملی واقعا افتخار است. ما هر تلاشی را فقط برای پوشیدن این پیراهن انجام می‌دهیم.

 

زنگنه درباره تغییر پست بازیکنان در این پنجره افزود:​ من فقط در پست چهار بازی می‌کنم. نوید نیکتاش در پست سه هم بازی می‌کند و درباره بقیه بازیکنان اطلاعی ندارم.

 

ملی پوش بسکتبال درباره ژاپن حریف اول ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی گفت: ژاپنی‌ها از وقتی بازیکن تبعه کرده اند، ​ کیفیت بالایی دارند و شرایط آن‌ها عوض شده است. برنامه ریزی بلند مدتی برای المپیک با یک مربی خوب دارند و قطعا بازی مقابل آن‌ها آسان نخواهد بود.