به گزارش پارس ، بهمن طالبی در گفت وگو بافارس، درباره عدم حضور نامش در بین اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی و اینکه گفته می شود قرار است از کمیته داوران فدراسیون کشتی کنار گذاشته شود گفت: چنین خبری نیست. کمی گرفتاری دارم و خودم خواستم تا نباشم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود با خطیب سرپرست فدراسیون کشتی دچار اختلاف شده است و قرار است شخص دیگری جانشین او در کمیته داوران شود گفت: به هر حال خطیب سرپرست فدراسیون است و هر تصمیمی بخواهد می تواند بگیرد، اما چنین چیزی را نشنیده ام. کمی گرفتار بودم و به همین خاطر احساس کردم شاید نتوانم حضور داشته باشم.

طالبی درباره اختلاف با خطیب نیز عنوان کرد: هیچ اختلافی با خطیب ندارم بلکه رابطه خوبی با هم داریم؛ در کار ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد. خطیب سرپرست فدراسیون است و هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می گذارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد قرار است تغییراتی در کمیته داوران فدراسیون کشتی صورت بگیرد عنوان کرد: چنین احساسی ندارم، اما اگر خبری باشد خودم اعلام خواهم کرد. با خطیب رابطه خوبی دارم، اما هر تصمیمی بگیرد، احترام می گذارم. خطیب همواره از من حمایت کرده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی افزود: یک روز آمده ام و یک روز هم باید بروم؛ هیچ وقت به دنبال انحصار طلبی نبوده ام و اینکه بگویم حتماً باید من باشم درست نیست. باید به نفرات جوان تر هم میدان داده شود. هیچ گاه از کشتی جدا نخواهم بود و همواره به کشتی کمک می کنم. در ۲ جام تختی و یادگار امام با تمام مشکلاتی که وجود داشت تمام داوران حضوری فعال داشتند و ۲ کلینیک داوری را برگزار کردیم.

  شنیده ها از تغییرات قریب الوقوع در رأس کمیته داوران فدراسیون کشتی و رفتن طالبی و آمدن فردی جدید حکایت دارد.