به گزارش پارس نیوز، 

دیشب وقتی سوت پایان بازی لیورپول و بایرن مونیخ با تساوی بدون گل به صدا درآمد تنش‌هایی بین سرمربی‌های دو تیم اتفاق افتاد که به خبرسازترین اتفاق این بازی تبدیل شد هر چند دو طرف سعی می‌کنند‌ این موضوع را بی‌اهمیت جلوه دهند. ماجرا از آنجا آغاز شد که کلوپ احساس کرد نیکو کوواچ عمدا از دست دادن با او بلافاصله بعد از سوت پایان بازی خودداری کرده و همین باعث عصبانیت سرمربی لیورپول شده بود. کلوپ به سراغ کوواچ رفته و با فریاد شروع به صحبت کردن با او کرد.

 

 

کلوپ درباره این ماجرا به خبرنگاران گفت:" من می‌خواستم بلافاصله بعد از سوت پایان بازی با نیکو دست بدهم. ولی او رفت و با تمام بازیکنان بایرن مونیخ دست داد. وقتی برگشت به او گفتم منتظرت بودم ولی او عذرخواهی کرد و من هم گفتم مشکلی نیست".

 

 

کلوپ در ادامه سعی کرد اوضاع را آرام کند و گفت:" اتفاقی که افتاد یک سوءتفاهم بود. من آنجا مثل گاوی شده بودم که جلوی کوه ایستاده". این ضرب‌المثلی است که در آلمان برای بیان شدت تعجب فرد از اتفاقات غیرمنتظره به کار برده می‌شود.

 

 

کوواچ هم در گفتگو با خبرنگاران درباره این ماجرا توضیح داد و گفت:" در انگلیس رسم است که بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی مربی‌ها سراغ هم می‌روند و با هم دست می‌دهند. ولی من اول سراغ نیمکت تیمم رفتم نه سراغ کلوپ".

 

 

کوواچ در ادامه گفت:" او می‌داند که شرایط در آلمان با انگلیس فرق دارد. ولی هدف من این نبود که او را ناراحت کنم. برای همین از یورگن کلوپ عذرخواهی کردم".

 

 

بعد از ناراحتی‌های ایجاد شده بر سر دست دادن، که به درگیری لفظی بین دو سرمربی در زمین منجر شده بود، دو مربی در نهایت با هم دست دادند و با صحبت‌هایی که در مصاحبه‌های بعد از بازی انجام دادند مشخص شد که این موضوع را پشت سر گذاشته‌اند.