به گزارش پارس نیوز، 
با انجام دو دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد. در یکی از دیدارها که از اهمیت زیادی برخوردار است اتلتیکومادرید در خانه برابر یوونتوس قرار می‌گیرد. تیم مادریدی در ابتدای هفته به لطف گلزنی گریزمان به رده دوم جدول رده بندی لالیگا رفت و جای رئال مادرید را گرفت. روخی بلانکو که در مرحله گروهی بعد از دورتموند در رده دوم گروه خود قرار گرفت، حالا در ورزشگاهی برابر یوونتوس قرار می‌گیرد که دیدار نهایی این رقابت‌ها در آن برگزار می‌شود.

 

اما یوونتوس که حالا با کریستیانو رونالدو مدعی جدی در قهرمانی در لیگ قهرمانان شده با سرگروهی، کار خود را در مرحله گروهی به پایان برد. یووه را از همین حالا باید قهرمان سری A دانست. آنها بی رقیب کارشان را در لیگ ایتالیا پیش می‌برند ولی در جام حذفی این تیم با شکست برابر آتالانتا حذف شد و حالا در لیگ قهرمانان به صخره سنگینی برخورد کرده است و باید ببینیم می‌تواند از پس آن بر بیاید یا خیر.

 

در دیگر دیدار منچسترسیتی که می‌توان آن را بهترین تیم حال حاضر اروپا نامید به مصاف شالکه‌ای می‌رود که در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ آلمان قرار دارد و روی کاغذ، ضعیف‌ترین تیم این مرحله از نظر رتبه است. سیتی در بهترین شرایط به استقبال این دیدار می‌رود. گواردیولا آن قدر نفرات آماده دارد که مجبور شده است هر هفته از چند بازیکن خود که فرصت بازی در زمین را پیدا نمی‌کند عذرخواهی کند. باید ببینیم شالکه می‌تواند در لیگ قهرمانان روی متفاوت‌تر از آنچه در این فصل در بوندسلیگا ارائه داده است، نشان دهد یا باز هم این سیتی و گواردیولا است که روند رو به رشد خودشان را ادامه می‌دهند.