به گزارش پارس نیوز، 

«شاهین بیانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، هنوز شانس دارند و نباید ناامید شوند، هر چند باخت مقابل تراکتور سازی تا حدود زیادی کار را برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی سخت کرد.

وی اظهار داشت: گلی که استقلال در دیدار با تراکتور سازی دریافت کرد، بسیار ساده و مبتدیانه بود. مدافعی که در لیگ برتر و آن هم در تیمی بزرگ همچون استقلال بازی می کند باید اصول ابتدایی دفاع را رعایت کند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: در لحظه ای که «اشکان دژاگه» صاحب توپ شد حرکت «آرمین سهرابیان» مدافع استقلال اشتباه بود و او اگر جایگیری درستی داشت به راحتی می توانست هافبک طراح تراکتورسازی را مهار و اجازه پیشروی به او را ندهد.

بیانی تصریح کرد: استقلال در روزی که پیکان را شکست داد اشکالاتی هم داشت اما به جای رفع ضعف های تیم، همه به تعریف و تمجید پرداختند تا ضعف های این تیم پنهان بماند.

او اظهار داشت: استقلال در برابر تراکتور سازی نمایش ضعیفی را از خود بر جای گذاشت که هیچ گونه جای دفاعی ندارد، با این بازی نگران دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان هستم و امیدوارم این نگرانی با کسب نتایج درخشان در مسابقات پیش رو از بین برود. 

کاپیتان پیشین استقلال همچنین در باره عملکرد «وینفرد شفر» سرمربی آبی پوشان گفت: او مربی بزرگی است و من قصد انتقاد از عملکرد فنی وی را ندارم، اما براین باور هستم شفر که دو بار به جام جهانی صعود کرده و با العین قهرمان آسیا شده است دیگر انگیزه های لازم برای مربیگری را ندارد و به مسائل دیگری توجه می کند.

وی ادامه داد: استقلال به یک سرمربی با انگیزه نیاز دارد که تشنه موفقیت باشد و باید به مربیان جوانی همچون «جواد نکونام» و «فرهاد مجیدی»سپرده شود که تازه در اول راه هستند و می خواهند با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند.

بیانی در پایان گفت: امیدوارم امروز استقلال با پیروزی برابر پارس جنوبی جم به برتری رسیده و سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورد. سه امتیاز می تواند استقلال را به موفقیت خوشبین کند در غیر این صورت روزهای سختی انتظار این تیم خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی میزبان پارس جنوبی جم است.