به گزارش پارس نیوز، 

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران گفت: درباره مسائل مختلف باشگاه بحث شد و تصمیمات خوبی گرفتیم که امیدوارم این تصمیمات برای باشگاه منشا خیر باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره انتقاد برخی بازیکنان از شرایط این تیم، بیان کرد: همواره گفتم و باز هم می‌گویم که کشور ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و در فوتبال و باشگاه‌های دیگر نیز وضع همین است و استقلال نیز درگیر است. از روز اولی که من مسئولیت را بر عهده گرفتم چه در دوران هیات مدیره قبلی و چه حالا، برای حل مشکلات استقلال تلاش می‌کنیم. بازیکنان و هواداران عزیز بدانند که برای حل مشکلات استقلال قطعا تلاش می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم، زیرا این موضوع وظیفه ما است.

وی در ادامه درباره مصوبات این جلسه افزود: وظایف و ساختار هیات مدیره به مسائل کلان باشگاه باز می‌گردد. کلیه مسائل باشگاه را در خصوص موارد مرتبط با باشگاه مطرح شد و راهکار‌هایی ارائه کردیم که امیدوارم از ثمرات آن باشگاه منتفع شود.

 

شفر و خطیر باهم اختلاف دارند / دنبال حاشیه نباشید

فتحی در پاسخ به این سوال که محل درآمد استقلال کجاست، گفت: استقلال و پرسپولیس از طریق اسپانسر تامین مالی می‌شوند. به دنبال راه‌های دیگر برای تامین اعتبار هستیم و این اتفاق نیز خواهد افتاد.

مدیرعامل استقلال درباره اختلاف میان اعضای باشگاه، بیان کرد: اگر استقلال را دوست دارید، دنبال حواشی نباشید. آقای خطیر معاون باشگاه هستند و در خدمت ایشان در جلسه بودیم. آقای مباشری نیز در جلسه ما بودند و این دو معاون بازوی باشگاه هستند. میان من و دو معاون اختلاف سلیقه است، میان اعضای هیات مدیره اختلاف سلیقه است و میان سرمربی و آقای خطیر نیز اختلاف سلیقه است. اختلاف سلیقه ذات باشگاه است و لازمه پیشرفت و توسعه می‌باشد. ما باید از این فضا استفاده کنیم، اما همه این‌ها برای خانواده استقلال و برای بهبودی و پیشرفت تیم است.

وی در باره بیانیه‌های دو باشگاه ذوب آهن و ماشین سازی درباره دو بازیکن استقلال و بازگشت این بازیکنان، بیان کرد: شیطنت دوستانی است که استقلال را دوست ندارند. استقلال تعهداتی به دو باشگاه ماشین سازی و ذوب آهن برای پرداخت بدهی آن‌ها دارد، اما این‌ها نافی حضور این دو بازیکن در استقلال نیست. این دو بازیکن عضو مجموعه ما هستند و بدهی ما به آن‌ها امری متفاوت از حضور بازیکنان است و ما بدهی دو باشگاه را پرداخت می‌کنیم.

فتحی در ادامه با اعلام درخواستی به هواداران و پیشکسوتان، گفت: مقطع حساسی پیش رو داریم. از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم از تیم حمایت کنند. استقلال از پر قدرت‌ترین‌های آسیا است. ما بهترین نفرات را داریم و بهترین‌ها را جذب کردیم.

 

شفر و خطیر باهم اختلاف دارند / دنبال حاشیه نباشید

مدیرعامل استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره مطالبات استقلال از سازمان لیگ، بیان کرد: ما پیگیر مطالبات خود از سازمان لیگ هستیم و در محیطی دوستانه پیگیری می‌کنیم.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره مشکلات زمین تمرین آبی‌ها، اضافه کرد: زمین چمن یک معضل اساسی است. فوتبال ما این مشکل را دارد و تنها مختص به استقلال نیست. آقای کی روش ۸ سال از نبود زمین رنج می‌برد و گفت: زمین مناسب ندارد. ما به درخواست شفر به پژوهشگاه رفتیم، اما این زمین نواقصی دارد. ما به دنبال امکانات خوب و زمین مطلوب هستیم، اما می‌دانیم امکانات زیر ساخت کم است.

فتحی درباره ورزشگاه امام رضا، تصریح کرد: ورزشگاه امام رضا آماده شده و یکی از بهترین چمن‌های مصنوعی تهران است. این زمین برای تیم‌های پایه است.

 

شفر و خطیر باهم اختلاف دارند / دنبال حاشیه نباشید

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چه واکنشی نسبت به صحبت‌های بازیکنان در تمرین دارید، گفت: بازیکنان ما هستند و ما در خدمت آن‌ها هستیم. بازیکنان ما مشکلات خاصی دارند و یکی از مشکلات زمین تمرین است و به زودی حل می‌شود.