به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا عباسی با بیان اینکه بازی الغرافه شرایط خاص خودش را دارد اظهار کرد: الغرافه تیم قدرتمندی است و چهار بازیکن خارجی باکیفیت در اختیار دارد؛ هر دو تیم بازی دشواری پیش‌رو دارند که برای رویارویی با این تیم عازم قطر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه مهدی طارمی در چند سال اخیر بازیکن شناخته شده‌ای در سطح آسیا است افزود: الغرافه به غیر از طارمی بازیکنان خوب دیگری هم در اختیار دارد؛ ذوب‌آهن از نظر تیمی شرایط خوبی دارد و خط دفاعی تیم در چند بازی اخیر خوب کارکرده است که امیدوارم در این دیدار سخت و دشوار، ذوب‌آهن بتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه در نیم‌فصل نخست بیشتر در ترکیب ثابت ذوب‌آهن حضور داشته است خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نیم‌فصل نخست، در بیشتر بازی‌ها به صورت بازیکن ثابت حضور داشتم اما شرایط تغییر کرده است و صلاحدید کادر فنی این‌گونه است که فعلا بازی نکنم.

عباسی با بیان اینکه مصدومیت خفیفی داشتم که سه هفته من را از تمرینات عقب انداخته بود ادامه داد: خوشبختانه حدود دو هفته است به تمرینات تیم بازگشته‌ام و از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بدی ندارم که در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانم به میدان بروم.

وی بزرگترین هدفش را بازی در تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد و گفت: پس از بازی در تیم ملی دوست دارم در کشورهای دیگر لژیونر شوم و پس از کسب تجربه به فوتبال کشورم کمک کنم؛ امیدوارم با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ام هرچه زودتر به این خواسته مهم دست‌ یابم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن اوایل فصل مسابقات لیگ برتر را خوب شروع نکرد و در نیم‌فصل دوم، بازی به بازی بهتر می‌شویم تا نتایج نیم فصل نخست را جبران کنیم چرا که جایگاه واقعی ذوب‌آهن چهاردهم جدول نیست.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه تأثیر زیادی در عملکرد تیم دارد و آن‌ها یار دوازدهم تیم هستند و از هواداران می‌خواهم در نیم فصل دوم به ورزشگاه بیایند و از نزدیک به تیم کمک کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.