به گزارش پارس نیوز، 

در حساس‌ترین دیدار هفتۀ هجدهم لیگ‌برتر ایران دو تیم پر طرفدار ایران، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریزدر ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان این دیدار پر حاشیه، این تیم میزبان بود که توانست با تک گلاشکان دژاگه میهمان خود را به سمت تهران بدرقه کند.

وینفرد شفر

وینفرد شفر

وینفرد شفر با شکست در این دیدار باز هم یک ناکامی دیگر در بازی‌های مستقیم مقابل تیم‌های بالای جدول کسب کرد تا کار سختی برای قهرمانی در لیگ امسال داشته باشد. تیم فوتبال استقلال با این شکست با 28 امتیاز با یک بازی کم‌تر در ردۀ پنجم قرار گرفت.

شفر مقابل قلعه‌نوعی

شفر مقابل قلعه‌نوعی

استقلال حالا 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. آبی‌ها  از ابتدای فصل موفق به ارائه یک روند رو به جلو نشده بودند و یکی از دلایل این عقب ماندگی امتیازی را هم می‌توان نتیجه نگرفتن در دیدارهای بزرگ دانست. وینفرید شفر در 8 دیدار با تیم‌های بالای جدول، توانسته 4 مساوی،3 شکست و تنها یک برد کسب کند. تنها پیروی استقلال در دیدار رفت مقابل تراکتورسازی رقم خورد و برابر فولاد خوزستان، پرسپولیس، ماشین‌سازی و  پدیده هم به تساوی دست یافتند و سه شکست این تیم هم برابر سپاهان، پارس جنوبی‌جم و تراکتورسازی رخ داد.

 

مشخص است که با ادمۀ همین روند، این سرمربی آلمانی باید برای کسب سهمیه بجنگد و رویای قهرمانی را در این فصل از ذهن خود بیرون کند.