به گزارش پارس نیوز، 

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر می‌گوید تمام اتفاقات امنیتی قبل از بازی فولاد و پرسپولیس به طور شفاف با برانکو در میان گذاشته شده بود و به خواست این مربی بود که سازمان لیگ روی برگزاری بازی اصرار کرد.

او گفت:«این بازی بر خلاف خیلی از بازی‌های قبلی دو تیم در اهواز حاشیه های کمتری داشت. خبری از پرتاب سنگ نبود و خونی از دماغ کسی نیامد.»

مشکل اما تهدیدهای امنیتی قبلی بود که فتاحی می‌گوید:«این بحث مطرح شد ولی ما به طور موازی از تیم خا خواستیم گرم کنند تا مجوز برگزاری بازی گرفته شود. بحث امنیت جانی افراد بود. در همه جای دنیا هم این مرسوم است. »

او درباره نبود برق در رختکن هم گفت:«راستش برق منطقه ای رفته بود. دستگاه دیزل برق هم که بیرون و دورتر از ورزشگاه است تا صدایش مشکل ساز نباشد ، کابل‌های انتقال برقش را متاسفانه عده ای برده بودند و این به یک معضل تبدیل شد. فولادی ها رفتند در رختکن تاریک ولی  پرسپولیسی ها توی زمین ماندند. ما بازی را ۱۵ دقیقه هم دیرتر شروع کردیم که پرسپولیسی ها آماده شوند.»

آیا بازیکنان پرسپولیس بین دو نیمه و بعد از بازی فتاحی را هل دادند؟ او می گوید هل کدام است؟ نه بابا فقط علی بیرانوند به من گفت به خدا پنالتی نبود که من گفتم مسئول داوری نیستم. اتفاقا من اصلادراین موارد کوتاه نمی آیم ولی واقعا اصلا رفتار بدی اتفاق نیفتاد و توهینی نشد.»