به گزارش پارس نیوز، 

سهیلا رفیعی در رابطه با فعالیت هیئت بدمینتون از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، اظهار کرد: در تمامی مسابقات کشوری که در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان استان اصفهان در بخش آقایان و بانوان حضور داشتند؛ در زمینه آموزش نیز فعالیت‌هایی صورت گرفت و دوره‌های مربیگری برگزار کردیم، همچنین ۲۷ بهمن ماه یک دوره مربیگری درجه سه در بخش بانوان پیش رو داریم.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات بدمینتون، گفت: مسابقات بدمینتون دارای رنکینگ داخلی است و بازیکنان بر حسب مقامی که در مسابقات مختلف به دست می‌آورند، رنکینگ آن‌ها تغییر می‌کند.

نایب رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه از هر استان یک تیم در مسابقات کشوری شرکت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه باشگاه‌ها در رشته بدمینتون فعالیت‌ ندارند، از هر استان تنها یک تیم اجازه حضور در مسابقات کشوری دارد؛ در حال حاضر از اصفهان چهار بازیکن عضو تیم ملی است.

رفیعی با اشاره به اینکه دختران اصفهانی استعداد زیادی دارند اما اسپانسری برای حمایت از آن‌ها پیش‌قدم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اسپانسرها و حامیان ورزش باید به رشته بدمینتون هم توجه داشته باشند و بازیکنان را تحت پوشش خود قرار دهند؛ هیئت در حد توان حمایت می‌کند اما تعداد تیم‌ها زیاد است و بودجه کافی برای رسیدگی به همه بازیکنان وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در جذب حامیان مالی به سمت ورزش، به عنوان بلندگوهای تبلیغاتی عمل کنند، اظهار کرد: افرادی که از نظر مالی توانمند هستند و همچنین باشگاه‌های ورزشی باید تشویق شوند تا به سمت این ورزش بیایند.

نایب رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان در خصوص سالن‌های تخصصی بدمینتون در شهر اصفهان، گفت: سالن اختصاصی بدمینتون سجادی برای تمرین تیم‌های دختران و پسران در اختیار هیئت است؛ در سطح استان سالن‌های خیلی خوبی وجود دارد اما در اختیار هیئت نیست.

رفیعی با بیان اینکه بسیار علاقه‌مند هستم در همه ورزش‌ها موفقیت چشم‌گیری در بخش بانوان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: انتظارم از اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین حامیان مالی، توجه بیشتر به ورزش بانوان است؛ مطمئن هستم ورزشکاران به ویژه بدمینتون‌بازان استان اصفهان در صورت حمایت، عملکرد بهتری خواهند داشت.