به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که ستاره سرمربی پرسپولیس شرایط مساعدی را برای ادامه مسابقات لیگ برتر دارد ولی حضور او مقابل استقلال در حالی از ابهام قرار دارد و معلوم نیست که آیا می تواند در روز پنجشنبه در مقابل آبی های خوزستان بازی کند یا خیر؟!

 

  محسن ربیع خواه مدافع مستحکم سرخ ها که در اردوی پرسپولیسی ها در قطر دچار آسیب دیدگی شد حال توانسته دوران نقاهت خود را به سر ببرد و به شرایط خوبی برسد ولی حال معلوم نیست که سرمربی پرسپولیس قصد دارد از این ستاره  که به شرایط خوبی نیز رسیده و می تواند در ترکیب پرسپولیس مثمر ثمر باشد استفاده کند یا خیر؟

 

 

 

پرسپولیسی ها که با محرومیت احمد نوراللهی به دلیل 4 اخطاره بودن روبرو هستند می توانند در خط هافبک از محسن ربیع خواه استفاده کنند چرا که تجربه نیم فصل بازی موفق این بازیکن در دفاع چپ و هافبک دفاعی و  همچنین تجربه انجام یکی دو بازی موفق این بازیکن می تواند خیال برانکو را در این نقاط زمین راحت کند هر چند پرسپولیس بعد از اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی توانسته در پست های مختلف از بازیکنان زیادی بهره ببرد و سرخپوشان در خط هافبک بازیکنان متعددی را به خدمت گرفته اند حال باید دید برانکو که به شدت در صدد یک پیروزی شیرین و کسب هر سه امتیاز این بازی است در سر چه نقشه ای دارد. 

  

اکنون با مشاهده به جدول رده بندی لیگ برتر، طلایی پوشان اصفهانی با کسب 35 امتیاز در صدر قرار داشته و سرخ های تهرانی با 34 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده در رتبه دوم قرار دارند.

 

سرخپوشان پایتخت در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.