به گزارش پارس نیوز، 

بعد از آنکه اشتباهات داور در بازی ذوب آهن با نساجی از سوی کارشناس داوری برنامه نود تایید شد، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مطالبی کنایه آمیز را خطاب به کمیته داوران و فریدون اصفهانیان رئیس این کمیته منتشر کرد.

آذری پیش از این بارها نسبت به قضاوت داوران علیه تیمش معترض بود ولی با برخورد کمیته انضباطی و کمیته داوران مواجه می شد؛ از جمله اینکه او را متهم به تشویش اذهان عمومی می کردند.

آذری امروز مطلبی را با طعنه منتشر کرد و نوشت: «جناب آقای اصفهانیان؛ با سلام. از اینکه برای هفدهمین هفته پیاپی بازیکنان ما با تشویش اذهان عمومی رباط های زانوی خود را که شامل ACL و PCL می باشد پاره نموده اند و سبب گشته اند در برنامه های متعدد ورزشی کارشناسان داوری داوران تحت مدیریت شما را مورد بی مهری قرار دهند و از سویی دیگر بودجه و زمان لازم برای جایگزینی بازیکنان جدید در مسابقات لیگ و جام باشگاه های آسیا در اختیار نداریم، بنده نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه این مراتب را اعلام می دارم که ممکن است موجب در آزردگی شما برادر بزرگ شوم و بیان این موضوعات مصداق تهمت و افترا به شما عزیزان شود خواهشمند است از هفته های آتی به داوران محترم تحت مدیریت خود اعلام بفرمایید بازیکنان ذوب آهن همگی متعهد شده اند تا با اهدای زندگی خود در زمین بازی به عملکرد هیچ یک از داوران عزیز خدشه ای وارد نشود ...»

اشاره آذری به مصدومیت محمدرضا خلعتبری در بازی با نساجی در صحنه ای است که داور مسابقه هیچ واکنشی به آن نشان نداد در حالی که کارشناس داوری برنامه نود اعلام کرد مدافع نساجی بخاطر خطای شدید روی محمدرضا خلعتبری باید از زمین اخراج و یک پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام می‌شد.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه آورده است: «از سویی بنده نیز خود را متعهد می نمایم که دیگر هیچگونه حقیقتی را که موجب تکدر جامعه داوری گردد و افترا، تشویش اذهان عمومی و تهمت تلقی گردد بیان ننمایم و اگر از نظر آن مقام محترم در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کافی به نظر نرسد نسبت به قطع زبان سرخ حقیقت گوی خود اقدام نمایم تا سر سبز ذوب آهن را بیش از این به باد ندهم ... بازیکنان ما هم تعهد می نمایند فقط در صورت ایست قلبی یا مرگ مغزی در محوطه جریمه آنهم با هماهنگی داوران سرنگون شوند تا شائبه هرگونه اشتباه داوری مطرح نگردد. باقی بقای شما»!