به گزارش پارس نیوز، 

امروز شاهد سه بازی در انزلی، شیراز و بابل هستیم و پرونده این هفته با ۴ بازی فردا بسته خواهد شد. در هفته بیست‌وسوم گل‌گهر سیرجان صدرنشین و مس رفسنجان استراحت خواهند داشت.

ملوان انزلی- سرخپوشان پاکدشت

سرخپوشان پاکدشت که با هدایت محمود فکری توانست طعم پیروزی را بچشد، این فرصت را دارد تا با استراحت گل‌گهر، فاصله خود با این تیم را کم کند. فکری باید به شمال رفته و در خانه قوی سپید انزلی پیکار کند. اوضاع ملوان در هفته‌های اخیر بهتر شده و این تیم توانسته خود را از قعر جدول دور کند و بعید است سرخپوشان در مصاف با تیم احمدزاده روز آسانی داشته باشد. ملوان می‌تواند با پیروزی در این بازی سه پله در جدول صعود کند و نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد.

قشقایی شیراز – فجرسپاسی شیراز

یکی از بازی‌های مهیج این هفته شهرآورد شیرازی‌هاست. قشقایی و فجرسپاسی که تا اینجا با فراز و نشیب زیاد در میانه جدول جا خوش کرده‌اند، برای رسیدن به پیروزی به میدان می‌روند. قشقایی نیم‌نگاهی به بالای جدول دارد و اگر بتواند همشهری خود را شکست دهد، اوضاعش بهتر خواهد شد. در سمت مقابل فجرسپاسی قرار دارد که اگر شهرآورد شیراز را ببرد به همسایگی قشقایی در جدول خواهد رسید.

خونه‌به‌خونه بابل – شهرداری تبریز

خونه‌به‌خونه در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و همین امر باعث شده این تیم بار دیگر به قعر جدول نزدیک شود. پس از هفته‌ها بازی در ورزشگاه شهدای سیمرغ، حالا بابلی‌ها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبانی خواهند کرد تا شرایط برای این تیم بهتر باشد. شهرداری تبریز که هفته قبل مس رفسنجان را شکست داد، حالا امیدوار است خونه‌به‌خونه پایین جدولی را شکست داده و اوضاعش در جدول را بهتر کند.