به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، گادوین منشا در مدت دو فصل و نیم حضور خود درلیگ برتر ایران در تیم های پیکان و پرسپولیس در مجموع ۹۱ بار به میدان رفته و ۳۰ گل هم به ثمر رسانده است ، منشا با پیراهن پرسپولیس فقط 5 گل در ۴۲ بازی لیگ به ثمر رسانده و همراه با این تیم در 4 بازی جام حذفی نیز به میدان رفته و در ۱۷ بازی لیگ قهرمانان آسیا 7 گل زده تا در مجموع در ۶۳ بازی، ۱۴ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده باشد. او همچنین برای پیکان در ۲۷ بازی در لیگ برتر ۱۵ موفق به زدن 15گل شده و در یک بازی جام حذفی نیز برای این تیم سابقه گلزنی داشته است.

تیم استقلال که در نیم‌فصل اول از گل نزدن مهاجمانش رنج برد، برای نیم‌فصل دوم چندین مهاجم جذب کرد تا به‌نوعی جبران مافات کرده باشد. مدیران استقلال با جذب بازیکنان جدید  سعی کردند خودشان را فعال نشان دهند و در صدر خبر های نقل و انتقال زمستانی قرار بگیرند که در اکثر پست‌ها استقلال را دچار ترافیک کردند. حالا استقلالی‌ها باید فکری به حال کنترل بازیکنانی کنند که هر کدام مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند.

منشا در باره حضور در استقلال گفت: من خودم هم فکر نمی‌کردم که روزی سر از استقلال دربیاورم. آن روزی که به ایران آمدم، به خاطر پرسپولیس وارد ایران شدم و فکر می‌کردم که در نیم‌فصل دوم هم می‌توانم در این تیم حضور داشته باشم و بازی کنم اما سرنوشت برای من به شکل دیگری رقم خورد. برانکو مرا نخواست و مجبور شدم تا با باشگاه برای جدایی به توافق برسم.طبق اخلاق و رعایت اصول حرفه‌ای در تمام مدتی که بازیکن پرسپولیس بودم، با دل و جان برای این تیم بازی کردم و کوشیدم تا بازیکن موثر و خوبی برای این تیم باشم اما حالا شرایط فرق کرده و من بازیکن استقلال هستم و باید تلاش کنم تا بتوانم در اختیار این تیم باشم.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید