به گزارش پارس نیوز، 

سردار آزمون، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران و سابق روبین کازان روسیه که چندی پیش با عقد قراردادی به تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ پیوست، ساعتی پیش به این شهر رسید تا در تمرینات تیم روسی حضور یابد.

آزمون که پس از جام ملت‌های آسیا به ایران آمد و مشغول استراحت بود، قرار است در تمرینات تیم صدرنشین روسیه حضور یابد و گفتنی است، قرارداد مهاجم تیم ملی ایران با زنیت، ۳ و نیم ساله و به ارزش ۱۲ میلیون یورو است.

همچنین در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا، تیم های فوتبال زنیت سن پترزبورگ و فنرباغچه ترکیه باید در استانبول به مصاف هم بروند و به احتمال زیاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقه حضور خواهد داشت. دیدار این ۲ تیم سه شنبه هفته آینده و به میزبانی کشور ترکیه برگزار می شود.

فنرباغچه با هدایت ارسون یانال ستاره های زیادی دارد. روبرتو سولدادو اسپانیایی که سابقه بازی در تیم های والنسیا، تاتنهام، رئال مادرید و ... دارد در نوک حمله این تیم بازی می کند. ویکتور موزس هم به طور قرضی از چلسی راهی فنرباغچه شده تا به این تیم در مسابقات داخلی و اروپایی کمک کند.

مائوریسیو ایسلا شیلیایی، مهمت توپال، کامنی، آندره آیو، والبوئنا و اشکرتل دیگر ستاره های فنرباغچه هستند. زنیت هم با هدایت سرگی سماک در لیگ برتر روسیه با کسب ۳۴ امتیاز در رده نخست قرار دارد و تلاش می کند تا در رقابت هایی اروپا نیز نتایج خوبی بدست آورد.

از بازیکنان زنیت می توان به ایوانوویچ، بازیکن سابق چلسی، کوکورین، مارکیزیو، دژوبا، ژیرکوف، باریوش، آزمون و ... اشاره کرد.