به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود؛ در خبرها داشتیم که جر و بحث بین هواداران علی کریمی و دایی باعث شد تا درفشی فر روز پنج شنبه یکی از فضاهای پر تنش خود را تجربه کند. درگیری که با حضور ماموران انتظامی فیصله پیدا کرد. هرچند که شنیدیم ۳ نفر از هواداران کریمی در اتاق مدیریت بازداشت شده بودند. شنیده ای که البته در هیچکدام از سایت های رسمی منتشر نشد!

در این میان اما گفتگویی چند دقیقه ای دایی با برخی از هواداران در نوع خود جالب بود. دایی که از حضور هواداران کریمی و سر و صدای آن ها در درفشی فر ناراحت به نظر می رسید خطاب به آن ها گفت: » چرا من را مقصر می دانید؟ مگر مشکل من بودم؟ الان هم که می گویند با تراکتورسازی قرارداد بسته. پس دیگر کاری نمی توان کرد. اما سئوال من این است اگر من او را می خواستم خود کریمی می آمد؟ باشگاه اجازه می داد کریمی برگردد؟ من هم گفتم کریمی هر تصمیمی بگیرد برایم قابل احترام است. »

برخی از هواداران به دایی گفتند که مالکی عنوان کرده که باشگاه ماجرای کریمی را به دایی سپرده است که دایی با لحن تندی پاسخ داد: « نه، ایشان را نه دیده ام و نه حرفی با ایشان زده ام. حتی به صورت تلفنی هم با او صحبت نکرده ام. من از همان اول گفتم شان کریمی باید حفظ شود. حالا بقیه چه می گویند و چه حرفی می زنند، من دیگر پاسخگو نیستم. »

یکی از هواداران از دایی پرسید: « این طوری شان کریمی را حفظ کردید؟ » که به یکباره باز هم هواداران دایی مداخله کردند و دایی هم محل را ترک کرد تا پاسخگوی این سئوال نباشد!