به گزارش پارس نیوز، 

رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: به نظر من از زمانی که آقای فتحی به استقلال آمده با تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داشته، تمام تلاش خود را انجام داده است که استقلال امکانات و وضعیت مناسب داشته باشد.

 

هافبک پیشین استقلال پیرامون خریدهای استقلال گفت: در نیم فصل نخست استقلال خریدهای موفقی نداشت و ما دیدیم همان بازیکنان فصل قبل برای تیم به میدان می‌روند، به هرحال در نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه شده و البته بازیکنانی مانند علی قربانی و جابر انصاری هم از تیم جدا شدند. بنده اعتقاد دارم هنوز استقلال در تمامی پست‌ها به بالانس نرسیده و همین موضوع یعنی تیم با شرایط آرمانی فاصله دارد اما زمان می‌تواند این مشکل را حل کند. اگر نگاهی به نیمکت تیم فوتبال استقلال داشته باشیم می‌بینیم تیم شفر یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و می‌تواند در لیگ موفق باشد اما متاسفانه در لیگ ما متن فوتبال ضعیف است.

 

رجبی پیرامون وضعیت استقلال در آسیا اظهار کرد: سال قبل استقلال با حضور بازیکنانی مانند تیام، ابراهیمی و حسینی از گروه صعود کرد اما امسال هم تیم‌های قدرتمندتری در گروه هستند و این تیم با سال گذشته فاصله دارد. به نظر من کار خیلی سختی در آسیا داریم اما با تمام تفاسیر آبی‌پوشان همواره در بازی‌های بین المللی نشان دادند نماینده‌ای خوبی هستند. به گزارش برنا، بازیکن پیشین استقلال در پایان پیرامون بازی امروز گفت: با توجه به تغییر کادر فنی پیکان، نباختن برای این تیم خیلی مهم است که مقابل آبی‌پوشان بازنده نباشند و در بازی امروز یک بازی بسته را نمایش خواهند داد. با توجه به حضور گسترده استقلالی‌ها بی‌تردید کفه ترازو به سمت استقلال سنگین‌ تر است و شانس برد شاگردان شفر در این بازی بالا خواهد بود.