به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج به تازگی گفته است که هیچ قانونی برای جریمه کارلوس کی روش در قرارداد او پیش بینی نکرده بودیم! اما حالا قرار است در قرارداد سرمربی جدید تیم ملی که قطعا خارجی خواهد بود بندهایی قرار داده شود که در قرارداد کارلوس کی روش وجود نداشته است.

محدودیت در جذب دستیار خارجی و بهره گیری بیشتر از مربیان داخلی، نظارت بر عملکرد تیم های پایه و یا انتخاب یکی از دستیاران برای نظارت بر عملکرد تیم های پایه، حضور در بازی های لیگ برتر و تماشای بازی های داخلی، برگزاری نشست های هم اندیشی با مربیان داخلی برای بهره گیری از راهکارهای آنها و... از جمله موارد است که فدراسیون فوتبال قصد دارد در مذاکره و در نهایت عقد قرارداد با مربی جدید تیم ملی روی آن تاکید کند. هم چنین قرار است در خصوص مصاحبه های مربی تیم ملی مواردی برای او تبیین شود که یکی از آنها عدم بدگویی از فدراسیون فوتبال و باشگاه ها و مربیان داخلی در گفتگو با رسانه های خارجی است. کاری که کارلوس کی روش در جام ملت ها انجام داد و به برانکو و تیم پرسپولیس حمله کرد.

گفتنی است وزارت ورزش و جوانان که مورد حملات کارلوس کی روش قرار داشت روی این مسئله حساس شده است و با توجه به کمک های مالی کلانی که به تیم ملی می کند قرارداد مربی جدید تیم ملی را مورد ارزیابی قرار می دهد و در صورت تدوین این بندها از سوی فدراسیون فوتبال آن را تایید خواهد کرد.

در گذشته عباس ترابیان مامور مذاکره و در نهایت عقد قرارداد با کارلوس کی روش بوده است اما در حال حاضر مدیر جدیدی برای عقد قرارداد با جانشین کارلوس کی روش مشخص نشده است.