به گزارش پارس نیوز، 

 

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 

حبیب الله رضایی ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی تیمش مقابلپرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، گفت:

از آنجایی که پیش از این ورزشگاه غدیر را برای انجام رقابت های خانگی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی کرده بودیم، این بازی در غدیر انجام می‌شود.

حبیب الله رضایی در ادامه گفت:

امروز (سه‌شنبه) در این خصوص مذاکراتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم و مقرر گردید که با توجه به تعمیرات سیستم روشنایی ورزشگاه غدیر، این دیدار ۲ ساعت زودتر و از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با سایر بازی ها در دیگر استان ها برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص ورزشگاه اختصاصی این باشگاه نیز اظهار داشت:

بخشی از روند تکمیل فضای خارجی این ورزشگاه که به جاده های دسترسی و پارکینگ آن مربوط می باشد توسط شهرداری اهواز در دست انجام است و با توجه به تکمیل نشدن آن امکان انتقال بازی ها در این مقطع زمانی امکانپذیر نیست.

پیش از این قرار بود تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه به مصاف هم بروند که با توجه به تغییرات صورت گرفته این دیدار از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.