به گزارش پارس نیوز، 

حسن آذرنیا درباره وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایطش خوب است. ۵ بازیکن جدید که به جمع ما اضافه شدند و تمرینات مرتب و منظم پیش می‌رود. بازیکن مصدوم هم نداریم و فقط ساسان انصاری به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان برود.

وی افزود: نیم فصل دوم همه بازی‌ها سخت است، چون یک تعداد از تیم‌ها برای فرار از سقوط می‌جنگند و بقیه هم برای کسب قهرمانی و یا سهمیه آسیا تلاش می‌کنند. اصطلاحاً در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود. در این شرایط بازی با هر تیمی سخت است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و بازی کردن با این تیم هم کار دشواری به حساب می‌آید، چون این تیم برای بهبود شرایطش در جدول فعالیت می‌کند.

آذرنیا به تمجید از هواداران تیم تراکتورسازی پرداخت و عنوان کرد: امیدوارم فردا (چهارشنبه) با حضور هواداران که در این مدت بهترین بازیکنان‌مان بودند، بتوانیم نفت مسجد سلیمان را ببریم. ان‌شاءالله هواداران فردا هم تراکتورسازی را تنها نخواهند گذاشت و برای حمایت از تیم به ورزشگاه خواهند آمد. ما هم برای سه امتیاز وارد میدان می‌شویم و از آمادگی کافی برای پیروزی برخورداریم.