به گزارش پارس نیوز، 

الهه پورعبدیان درباره اینکه کمیته ملی المپیک بعد از قهرمانی بانوان در بازی‌های آسیایی 2018 پاداشی به آنها نداده است، اظهار داشت: کمیته ملی المپیک از قبل به ما گفته بود پاداشی نمی‌دهد چون مسابقات کانوپولو در این دوره از بازی‌ها آزمایشی بود اما زمانی که ما در هواپیما بودیم رئیس مالی کمیته با ما همسفر بود که اعلام کرد اگر فینال بروید، قول‌های خوبی به شما می‌دهیم. شاید او فکر می‌کرد ما مقام نمی‌آوریم حتی به ما گفت وقتی فینال رفتید به من خبر دهید تا بازی شما را ببینم. شب قبل از فینال یکی از بازیکنان که شماره او را گرفته بود به وی پیام داد که رئیس مالی جواب داده بود موفق باشید!

پورعبدیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه این مسابقه آزمایشی بوده و کمیته ملی المپیک اعزام ملی‌پوشان کانوپولو را انجام نداده است، عنوان کرد: بله، درست است ما با حمایت فدراسیون به این مسابقات اعزام شدیم. روزی هم که مسابقه تمام شد، در دهکده ورزشکاران مراسمی گرفتند و آقای مرادی (دبیر سابق) به ما گفت حالا که کمیته به شما پول تو جیبی نداده به محض رسیدن به ایران، امینی (رئیس سابق فدراسیون) به شما نفری 5 میلیون تومان خواهد داد. وقتی به ایران رسیدیم اصلاً جواب ما را ندادند!

ملی‌پوش کانوپولوی بانوان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه به رشته ما در فدراسیون اصلاً حقوق نمی‌دهند، تصریح کرد: به ما همیشه می‌گفتند یا سفر را انتخاب کنید یا حقوق. ما 4 سال است که اصلاً حقوقی نگرفته‌ایم. از زمان رفتن دنیامالی حقوق‌ ما هم قطع شد. البته یکی، دو سال کم و بیش پرداخت می‌کردند اما بعد اعلام کردند بین حقوق یا سفر یکی را انتخاب کنیم. موضوع خنده‌داری بود اگر سفر را انتخاب نمی‌کردیم در خانه می‌ماندیم آیا به ما پول می‌دادند؟ 

وی یادآور شد: تا الان چیزی نگفتیم اما وقتی شنیدیم فوتبال حذف شد و بازیکنانش 500 میلیون تومان پاداش گرفتند برای ما عجیب بود که چرا ما مدال گرفته‌ایم ولی پاداش نداریم. ما هم 6 ماه در اردو بودیم فشار تمرین داشتیم و از خانواده‌هایمان دور بودیم، چه فرقی با بازیکنان فوتبال داریم؟

پورعبدیان با بیان اینکه لیگ کانوپولو در بخش بانوان امسال برگزار نشده، تصریح کرد: مسابقات مردان برگزار شد اما در بخش بانوان این اتفاق رخ نداد هر چه به فدراسیون گفتیم ورزشکاران می‌خواهند قرارداد ببندند، قبول نکردند لیگ را برگزار کنند دلیل آن را هم نمی‌دانیم. آنها حتی می‌توانستند در زمان اردوها لیگ را در دریاچه آزادی برگزار کنند اما قبول نکردند.