به گزارش پارس نیوز، 

اما درست چند روز بعد آتش اختلاف این دو نفر آغاز شد و 4 سال به طول انجامید. در این مدت نه برانکو برابر کی روش پا پس کشید و نه سرمربی تیم ملی برابر سرمربی سرخپوشان کوتاه آمد.

 

جالب اینکه در این چند سال هر دو سرمربی درگیر بازی‌های تیم های خود بودند. کی روش تیم خود را آماده جام جهانی می کرد و برانکو باید در لیگ پرسپولیس را قهرمان می کرد. اتفاقا هر دو مربی در کنار تمام کنایه های خود نتایج خوبی هم بدست آوردند تا مبادا سوژه ای دست دیگری بدهند. برانکو با پرسپولیس دو بار متوالی قهرمان شد و در طرف مقابل کی روش با تیم ملی توانست در جام جهانی برابر اسپانیا و پرتغال نتایج درخشانی را کسب کند.

 

این اختلاف که دیگر به جنگی بین این دو نفر تبدیل شده بود امسال رنگ دیگری به خود گرفت؛ برانکو با پرسپولیس با وجود محرومیت از پنجره نقل و انتقالات در لیگ قهرمانان حاضر شده بود و کی روش امید زیادی داشت تا با تیم ملی بتواند قهرمان آسیا شود. سرمربی پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که تیم داشت در نهایت از سد تمام غول های متمول آسیا گذشت و تیمش را راهی فینال کرد و در فینال نتیجه را به کاشیما واگذار کرد تا با دست خالی تیمش را نایب قهرمان آسیا کند.

 

در طرف مقابل اما کی روش که هیچ چیز برای قهرمانی کم نداشت تا قبل از بازی نیمه نهایی با تیم ملی روی ابرها راه می رفت اما در بازی با ژاپن با 3 گل شکست خورد تا با دستانی پر از خالی شکست را قبول کند. کی روش که فکر نمی کرد جنگ را به برانکو ببازد حالا ایران را برای همیشه ترک کرده و شاید به روزهایی فکر می کند که اگر بیشتر تمرکز خودش را روی تیمش می گذاشت، با تیم‌ملی قهرمانی در آسیا را جشن می‌گرفت.