اخیراً بهداد سلیمی پستی در اینستاگرام منتشر کرد که با کلماتی نامناسب نسبت به پاداش یک میلیون دلاری فوتبالیست‌ها و بی عدالتی بین فوتبال و سایر رشته‌ها اعتراض کرد. البته سلیمی با حذف پست قبلی اش، از به کار بردن کلمات نامناسب علیه فوتبالیست‌ها، عذرخواهی کرد اما همچنان به پاداش یک میلیون دلاری مسئولان به فوتبالیست‌ها اعتراض داشت. در ادامه چند بازیکن تیم ملی فوتبال از جمله مهدی طارمی، وریا غفوری و اشکان دژاگه با انتشار مطلبی مشترک، قهرمانی‌های بهداد سلیمی را زیر سوال بردند و به حرفهای او اعتراض کردند هر چند که وجود غلط املایی در ای ن پست مشترک هم سوژه رسانه‌ها شد.

بعد از واکنش فوتبالیست‌ها به حرف‌های سلیمی، برخی از ورزشکاران همچون حمید سوریان، احسان لشگری، حسن رنگرز قهرمانان کشتی، حسین توکلی، بهادر مولایی، نواب نصیرشلال و رسول تقیان قهرمانان وزنه‌برداری، حسین کیهانی قهرمان دوی سه هزار متر با مانع بازی‌های آسیایی و امیر مهدی زاده قهرمان کاراته به حمایت از بهداد سلیمی پرداختند و به کسب عنوان‌ها و قهرمانی‌های به دست آمده توسط سلیمی اشاره کردند.

البته در این میان احسان حدادی تولد سید جلال حسینی را تبریک گفت و از اینکه فوتبالیست‌ها در این روزها ناراحت شدند، از آنها عذرخواهی کرد.

کیانوش رستمی نیز در واکنش به این موضوع از همه ورزشکاران خواست تا به این تنش‌ها پایان دهند. رستمی هدف همه ورزشکاران را شادی مردم دانست که در این شرایط همگی به همدلی و شادی نیاز دارند.