به گزارش پارس نیوز، 

قطر در حالی عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا 2019 را برای اولین بار به نام خود ثبت کرد که در این راه درخشش مهاجمی دو ملیتی به نام المعزعلی نقشی غیرقابل انکار داشت. به ثمررساندن 9 گل و شکستن رکورد طولانی مدت علی دایی از ایران باعث شد تا قاره کهن برای اولین بار با آقای گلی از یک قاره دیگر مواجه شود.


المعز علی سودانی الاصل از چهارسالگی با کوچ خانواده اش به دوحه تبعه قطر شد و بعد از سال ها پیشرفت در آکادمی اسپایر سرانجام توانست قله های موفقیت در فوتبال آسیا را فتح کند تا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت ها، آقای گل آسیا و ستاره آینده دار نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.


درخشش این بازیکن 24 ساله در حالی چشم همگان را گرفت که با توجه به انتخاب مرد سال آسیا در ماه های پایانی میلادی نمی توان از حالا شانس این بازیکن برای بالا بردن تندیس مرد سال را بالا دانست مگر این که المعز علی با پیراهن الدحیل به درخشش خود در لیگ قهرمانان آسیا آن هم در گروه مرگ ادامه بدهد.


در این بین فاکس اسپورت آسیا حضور قطر در جام ملت های آمریکای جنوبی که اواخر خردادماه 98 برگزار می شود را برگ برنده ای برای آقای گل آسیا دانست تا با ادامه درخشش در این تورنمنت بتواند شانس خود برای رسیدن به عنوان مرد سال را بالا ببرد. رقابت هایی که قرار است قطر به همراه ژاپن به عنوان مهمان به مصاف غول های فوتبال آمریکای جنوبی بروند.


در این بین هم گروهی الدحیل با استقلال ایران در گروه مرگ بیشتر از قبل این بازیکن گلزن و تکنیکی را در اذهان فوتبالدوستان ایرانی قرار می دهد چون المعر علی و هم تیمی هایش در اولین بازی لیگ قهرمانان روز 14 اسفندماه در دوحه میزبان آبی های پایتخت خواهند بود.