به گزارش پارس نیوز، 

محمد نوری  ابتدا با اشاره به قهرمانی قطر در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: این تیم شایسته ترین تیم مسابقات برای قهرمانی بود و به هیچ وجه نمی توان گفت شانس، آنها را برای رسیدن به این منظور کمک کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: همه آمارها در این بازی‌ها نشان از برتری بی چون و چرای قطر داشت و آنها واقعا لیاقت این قهرمانی را داشتند. مشخص است قطری‌ها دور خیز خوبی برای جام جهانی ۲۰۲۰ داشته‌اند و احتمال موفقیت آنها در جام جهانی پیش رو و حتی صعود از گروه مقدماتی شان وجود دارد.

وی در خصوص تیم ملی ایران و حضور این تیم در جام ملتها بیان داشت: سقف فوتبال ایران همین بود و ما نباید بیش از این از تیم ملی مان توقع می‌کردیم. مگر ما به فوتبال مان چه داده‌ایم که حالا قهرمانی آسیا را از آن طلب می‌کنیم. بازی با ژاپن عیار فوتبال ایران را مشخص کرد تا معلوم شود رنکینگ فیفا هم خیلی گویا نیست و این رنکینگ کاذب است. 

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این تیم در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: گرچه کمی دیر، اما خدا را شکر تیم به خوبی تقویت شد. البته دو بازیکن خارجی دیر اضافه شدند و زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند. بهتر بود خارجی ها زمانی به تیم اضافه می شدند که حداقل در اردوهای آماده سازی تیم را همراهی می‌کردند. 

وی افزود: استقلال چه در جام باشگاه‌های آسیا و چه مرحله برگشت لیگ برترراه دشواری را در پیش دارد. اما این کار سخت برای استقلال نشدنی نیست. الان موقع حمایت از این تیم است نه انتقادات تخریبی.

نوری در خصوص ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این هیات مدیره جدید را به فال نیک می‌گیرم. ماجدی و منزوی که از خانواده و بدنه استقلال هستند و این خیلی خوب است که در هیات مدیره افرادی را داریم که از گوشت و خون باشگاه هستند. در مورد احمد سعادتمند که رییس هیات مدیره شده اما متاسفانه گروهی در حال تخریب هستند.

مدافع پیشین آبی‌ها اضافه کرد: زمانی که در دهه هفتاد بعنوان بازیکن همراه تیم به شمال سفر می‌کردیم بارها با آقای سعادتمند و خانواده‌اش برخورد داشتم و از آن زمان ایشان را می‌شناسم و می‌دانم خودش و خانواده‌اش استقلالی هستند. و این درست نیست که عده‌ای می‌خواهند از او چهر ضد استقلالی بسازند.

وی اضافه کرد: هیچ کس با انتقاد مشکلی ندارد اما خوب است انتقاد سازنده باشد نه تخریبی. به خصوص اگر قرار باشد با ترور شخصیتی همراه باشد.