به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به مطرح شدن نام‌های بزرگ برای سرمربیگری در تیم ملی ایران گفت: چه کسی از فدراسیون فوتبال پس از کی‌روش، نامی را مطرح کرد؟ رئیس فدراسیون فوتبال قطر نامه‌ای نوشت و صعودمان را به جام جهانی تبریک گفت. او نوشته بود که مدیریت فنی تیم ملی ایران را به شما و کی‌روش تبریک می‌گویم که بدون باخت در دور مقدماتی، به جام جهانی صعود کردید. دوستان، اما گفتند که قطر بازیکن عاریتی آورده است. الان می‌گویند قهرمانی این تیم ناشی از برنامه‌ریزی است.

پس از انتقادات مطرح‌شده علیه سرمربی پیشین تیم ملی ایران، تاج اظهار داشت: کی‌روش رفته و دیگر نمی‌آید. در نامه شیخ حمد نوشته شده بود که این ناشی از برنامه است. کی‌روش یک برنامه بود و تنها سرمربی نبود.

وی با تکرار این موضوع که فدراسیون فوتبال نام سرمربی بزرگی را مطرح نکرد، تصریح کرد: قرار است که برنامه‌ریزی کنیم و براساس یک برنامه و مناسباتی که سیستم تعریف می‌کند، سرمربی‌مان را انتخاب کنیم. قطعاً سیستم می‌گوید کدام مربی را بیاوریم. زمانی که در سازمان لیگ بودم، گفتند از لیگ شما بازیکن جوان نمی‌آید. الان در هر پست ۱۰ بازیکن آماده داریم. این حاصل اتفاق خوبی بود که با برنامه سازمان لیگ انجام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارات کی‌روش علیه وزارت ورزش که در برنامه شبکه سوم سیما پخش شد، خاطرنشان کرد: انگار این صحبت‌ها دوستانه بوده و قرار بود که این گفتگو را پخش نکنید! کی‌روش در زمان عصبانیت به خاطر نرسیدن پول، این صحبت‌ها را مطرح کرده است. من کمک یک میلیون و ۵۰ هزار دلاری وزارت ورزش در پرداخت پاداش تیم ملی را تأیید می‌کنم. آقای داورزنی را برای سفر به امارات، حدود هشت ساعت نگه داشتند تا پاداش‌ها را به صورت نقدی پرداخت کنیم.