به گزارش پارس نیوز، 

بعد از اتمام زمان همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران و ادامه ندادن همکاری، شایعاتی زیادی در مورد انتخاب جایگزین کی‌روش برای هدایت تیم ملی مطرح شده بود.

 

این روزها اسامی زیادی مطرح می‌شود که گزینه جانشینی سرمربی تیم ملی هستند. از مورینیو و یدان گرفته تا ون خال و لورن بلان و رنار. اما چندی پیش بحثی به میان آمده بود که وزارت ورزش صحبت‌هایی را با مدیریت استقلال انجام داده تا سرمربی آبی‌پوشان هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

 

صحبت تا جایی پیش رفت که افتخاری مدیرعامل سابق آبی‌ها هم به این موضوع اشاره کرد و این مسئله را تایید کرده است. اما خود شفر در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داد که شخصاً علاقه مندم کی‌روش به کارش در ایران ادامه دهد. من شنیده‌ام روزی که ایران در همین جام ملت‌ها بازی داشته یک مربی را روی سکوها بالای سرش نشانده بودند که به هیچ عنوان به چهارچوب من هم‌خوانی ندارد.

 

هیچ وقت دوست نداشتم کسی از همکارانم اخراج یا برکنار شود و من جایش را بگیرم. اکنون خودم مربی تیمی هستم که میلیون ها هوادار عاشق دارد و این ارزشمند است. نیمکت استقلال مسئولیتش کمتر از تیم ملی نیست.

 

شاید اگر خارج از ایران بودم و این پیشنهاد می‌شد آن را می‌پذیرفتم. باید به کی‌روش فرصت داد که خودش تصمیم بگیرد شاید خود او هم به این نتیجه رسیده باشد که دیگر با ایران ادامه ندهد.