به گزارش پارس نیوز، 

بعد از این اعلام کامنت هایی از او در فضای مجازی منتشر شد که موفقیت تیم پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا تبریک گفته است و البته در یکی از کامنت ها خطاب به طرفدار پرسپولیسی اشاره کرد است استقلالی است و به عنوان یک استقلالی از موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال شده است.

 

البته تبریک یک استقلالی به پرسپولیسی آنهم در فضای مجازی یک رفتار غیر حرفه ای نیست. این موضوع در فوتبال حرفه ای مدت هاست که حل شده چون رقابت در تضاد با رفاقت نیست. ما حتی این را در کشورهای توسعه یافته در صنعت هم می بینیم. نمونه اش پیامی که بنز به مناسبت 100 سالگی بی ام و منتشر کرد:« تبریک بخاطر 100 سال رقابتت. 30 سال اول که نبودی، حوصله‌سر بر بود»!

 

احمد سعادتمند در گفتگویی که با خبرنگار "ورزش سه"، داشت به صراحت اذعان کرد یک استقلالی است و پدر او هم یک استقلالی متعصب بوده است به طوری که زمانی که تیم تاج برای بازی با تیم کلنی نوشهر به این شهر سفر می کرده است به خانه آنها می رفتند! او هم چنین به این نکته اشاره کرد که به عنوان یک استقلالی از موفقیت تیم پرسپولیس خوشحال شده است و به آنها تبریک گفته است و در خصوص گزینه مدیر عاملی پرسپولیس هم گفت یکی از گزینه های مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس بود اما به دلیل اینکه استقلالی است حاضر به پذیرش این سمت نشد.

 

با وجود توضیحاتی که احمد سعادتمند صادقانه و به صراحت مطرح کرد برخی از استقلالی ها در تلاش هستند با حمله به وزارت ورزش و جوانان این انتخاب را زیر سوال ببرند که یکی از آنها عضو هیات مدیره سابق باشگاه استقلال است که از برکناری خود گله مند است! نه در فوتبال بلکه در اجتماع شرط را باید به روی اعتماد گذاشت. وقتی احمد سعادتمند به صراحت ابراز می کند که استقلالی است دیگر چه دلیلی برای پرسپولیسی بودن او وجود دارد؟ او اگر واقعا پرسپولیسی بود که مدیریت پرسپولیس را برعهده می گرفت و چه نیازی بود که مدیریت این باشگاه را رد کند و در ادامه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شود!

 

استقلال و پرسپولیس دو رقیب جدی هم هستند و حیات این دو هم بهم بستگی دارد. پرسپولیس زمانی از قهرمانی خود لذت می برد که استقلال در اوج باشد و بالعکس. اما تعهد مهم تر از تعصب است. خیلی از استقلالی های از بچگی پرسپولیسی بودند و بالعکس. نمونه اش محمد انصاری پیراهن تیم پایه های استقلال را هم برتن کرد اما اکنون بازیکن پرسپولیس است و با تعهد برای این تیم بازی کرده است بطوریکه در جریان بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با پارگی رباط مواجه شده است. قطعا در ترکیب استقلال هم بازیکنی وجود دارد که ابتدا پرسپولیسی بوده باشد.

 

بر فرض که احمد سعادتمند پرسپولیسی است اما وقتی قرار باشد اکنون با تعهد برای باشگاه استقلال کار کند بدون ایراد است چرا که در فوتبال تعهد به باشگاه است که زمینه ساز موفقیت می شود. اینکه یک استقلالی برای موفقیت بین المللی پرسپولیس پیام بدهد گناه نیست و شاید در آینده هم یک مدیر پرسپولیس به بهانه موفقیت تیم استقلال برای این تیم پیام بدهد.