به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، جرارد پیکه پس از اینکه بارسلونا را خانواده و زندگی خود توصیف کرد، از تمایل خود برای ماندن در این باشگاه تا پایان فعالیت حرفه ای اش خبر داد.

مدافع میانی بارسلونا از آکادمی جوانان باشگاه رشد کرد و جز چهار سال حضور در منچستریونایتد و مدت کوتاهی که به صورت قرضی به رئال ساراگوسا پیوست، تمام دوران حرفه ای اش را در نیوکمپ گذرانده است.

بازیکن ۲۶ ساله پس از بازگشتش از انگلیس در سال ۲۰۰۸ بیش از ۱۰۰ بار در ترکیب تیم به میدان رفته و همکاری خوبی در خط دفاعی با پویول داشت که باعث شد بارسلونا بر لالیگا تسلط یابد و فوتبال اسپانیا قدرتش را در جام جهانی نشان دهد.

به هر حال مصدومیت های پویول در فصل گذشته به این همکاری پایان داد و عملکرد دفاعی بارسلونا با انتقاد مواجه شد و درباره تیم هایی چون میلان و بایرن مونیخ متزلزل نشان داد.

عملکرد نه چندان خوب پیکه در چند مسابقه، آینده او در کاتالونیا را با تردید مواجه کرد اما او تأکید کرده که نمی خواهد تیم را ترک کند و انتظار دارد تا کارش را در باشگاهی که از کودکی در آن آموزش دیده به پایان برساند.

وی در این باره اظهار داشت: بارسا خانواده و زندگی من است. در زندگی هرگز نمی دانید، نمی توانید بگویید نمی خواهید کاری را انجام دهید. درست است که آینده من به عوامل بسیاری بستگی دارد اما این باشگاه زندگی من است.

پیکه خاطرنشان کرد: من در بارسلونا متولد شدم. اینجا زندگی کردم، آنها خانواده و خانه من هستند و مطمئنا همان جایی است که می خواهم بمانم.

وی ادامه داد: بیشتر دوران حرفه ای ام را به جز منچستریونایتد در این باشگاه سپری کردم اما این همان باشگاهی است که دوست دارم سال های زیادی در آن باشم و همان جایی است که می خواهم به فوتبالم پایان دهم.