به گزارش پارس نیوز، 

ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام شد و در کنار اسامی نام آشنای امیرحسین فتحی، کامران منزوی و میرشاد ماجدی نام 2 فرد جدید به چشم می‌خورد که برای فوتبالی‌ها غریبه یا کمتر شناخته شده هستند. یکی از این 2 مدیر تازه وارد شده به عرصه فوتبال یکی بیش از دیگری جلب توجه کرد و حاشیه‌ساز شد؛ احمد سعادتمند کارمند وزارت ورزش است و مدیرکل دفترتوسعه آموزش‌های پایه واستعداد یابی وزارت ورزش را برعهده دارد و مدیرکل ورزش و جوانان  استان مازندران هم بود. او به عنوان فرد نزدیک به مسعود سلطانی‌فر در هیات مدیره حضور دارد  و دوستی او با وزیر ورزش و جوانان ریشه در سال‌های دور داشته و حرف و حدیث‌هایی هم درباره شروع و دلیل این دوستی مطرح شده است. رییس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال هرچند در فوتبال حضور نداشته اما در ورزش چهره شناخته‌شده به حساب می‌آید. او به انتخاب وزارت ورزش برای مدتی سرپرستی فدراسیون اسکی شد و سپس برای رسیدن به ریاست در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد. اما در آخرین لحظه که نام کاندیداهای تایید صلاحیت شده را اعلام کردند نام او از بین گزینه‌های نهایی حذف شد. وزارت ورزش اعلام کرد با توجه به اینکه سعادتمند سرپرست فدراسیون بوده نمی‌تواند کاندیدای ریاست آن باشد.

 

مقصد بعدی مدیر نزدیک به وزیر فدراسیون تنیس روی میز بود و این بار سرپرستی در این حوزه از ورزش را تجربه کرد. در انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میزهم می‌خواست ثبت نام کند که دقیقه 90 منصرف شد. او دلیل انصرافش از حضور در انتخابات را «مهندسی شدن آن دوره از انتخابات» اعلام کرد و گفت که «در این انتخابات ورود پیدا نمی‌کند.» به این ترتیب ریاست تنیس روی میز هم مثل اسکی به سعادتمند نرسید.

 

سومین ایستگاه او سرپرستی فدراسیون هندبال بود. مانند 2 فدراسیون قبلی او پس از مدتی برای گرفتن ریاست فدراسیون هندبال در انتخابات خیز برداشت و در انتخابات ثبت نام کرد. اما این بار هم در آخرین لحظه از شرکت در انتخابات منصرف شد و کنار کشید. سعادتمند دلیل این تصمیم را تیمداری در لیگ آقایان و بانوان والیبال در باشگاه سرمایه عنوان کرد و گفت که می‌خواهند تیم والیبال مردان باشگاه بانک سرمایه را به باشگاه‌های جهان بفرستند و تمرکزش را روی این موضوع گذاشته است. او 2 سال مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه بود که با هزینه و سرمایه‌گذاری نجومی ستاره‌های لیگ والیبال را جذب کرده و زیاد به قهرمانی رسیده بودند. البته این باشگاه بعد از گرفتار شدن در مشکلات مالی امسال منحل شد.

 

در شرایطی از فدراسیون والیبال به عنوان ایستگاه چهارم سعادتمند نام برده می‌شد که افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد. قبل از اینکه او به عنوان عضو جدید و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شود نامش به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون والیبال مطرح بود. آن هم در انتخاباتی که قرار است سال آینده برگزار شود. البته خبرنگاران حوزه والیبال گمانه‌زنی می‌کنند که سعادتمند هنوز دلش با والیبال است و اگر به استقلال آمده می‌خواهد برای موفقیت درانتخابات فدراسیون والیبال سرمایه و پشتوانه‌ای جمع کند و هدف نهایی‌اش ثبت نام و رسیدن به ریاست این فدراسیون است. البته سر آخر او در حوزه ورزش در بوته انتخاب آزمایش نشد و حکم ریاست هیات مدیره استقلال که انتصابی بود را از وزیر گرفت. سعادتمند که کارشناس ارشد مدیریت ورزش و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک دارد، خودش را یکی از علاقه‌مندان حوزه فوتبال می‌داند و می‌گوید خانوادگی و از بچگی طرفدار استقلال بودند. هرچند نگاهی به صفحه اینستاگرام او عکس این را نشان می‌دهد، غیر از یک تصویر از مرحوم منصور پورحیدری سایر پست‌هایش قرمز رنگ بوده و برای پرسپولیس است! این موضوع مورد انتقاد هواداران آبی قرار گرفت و کلی به این موضوع اعتراض کردند و برای مدیر جدید باشگاه کامنت گذاشتند. هرچند کامنتی از او منتشر شده که گفته بود با اینکه استقلالی است اما برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارد و از بردها و موفقیت این تیم خوشحال می‌شود؟! هرچند عجیب و بعیدهم نیست او مانند افشین ناظمی و بسیاری از مدیران وزارت ورزش سلطانی‌فر دغدغه و پست‌هایش در حمایت از پرسپولیس باشد اما دلش جای دیگری سیر کند. به هرحال واقعیت ماجرا و دلیل این موضوع هرچه که باشد به مذاق آبی‌ها خوش نیامده است.