به گزارش پارس نیوز، 

مهند علی مهاجم بیست ساله تیم ملی عراق تا زمان حضور این تیم در جام یکی از ستاره های حاضر در امارات بود. درخشش شماره 10 گلزن عراق به خصوص در شروع مسابقات و در دور گروهی باعث شد تا رسانه های عراقی اخبار مختلفی را از پیشنهادات بزرگ تیم های مطرح فوتبال جهان به مهند علی منتشر کنند. اما آخرین اخبار درباره این مهاجم گلزن و جوان که گفته می شد پیشنهادات متعددی از جمله پیشنهادی از تیم یوونتوس ایتالیا دارد حاکی است که او تا پایان فصل در تیم الشرطه عراق توپ خواهد زد.

 

باشگاه الشرطه عراق در همین رابطه بیانیه ای را منتشر کردده و در آن اعلام کرد که پیشنهادات ارائه شده به مهند علی در سطح باشگاه و بازیکن نبوده است و مهند امیدوار است که بتواند فوتبال خود را در بالاترین سطح ادامه دهد.

 

الشرطه هرگونه گمانه زنی رسانه ها درمورد مبالغ سنگین پیشنهادی از جمله پیشنهاد 6 میلیون دلاری به این بازیکن تکذیب کرده و اعلام کرد:" پیشنهاد بسیار پایین تر از سطح فنی ارائه شده توسط این ستاره عراقی است.

 

 پیش از این گفته می شد که الشرطه پیشنهاداتی از العین امارات، بنفیکا پرتغال، گالاتاسرای ترکیه، خنک بلژیک، ا ک آتن و یوونتوس ایتالیا و چند باشگاه دیگر دریافت کرده است.