به گزارش پارس نیوز، 

ژیائوتینگ فنگ، مدافع میانی تیم ملی فوتبال چین ۱۰ دقیقه پس از اشتباه مهلکش در بازی با ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که منجر به ثبت گل اول ایران توسط مهدی طارمی با فرصت‌طلبی سردار آزمون شد، توسط مارچلو لیپی تعویض شد. اکنون رسانه‌های چینی خبر می‌دهند که باشگاه گوانگژو اورگراند چین نیز این بازیکن را از تیم اصلی خود کنار گذاشته و او را برای تمرین به تیم ذخیره‌هایش فرستاده است.

ژیائوتینگ فنگ ۳۳ ساله که تاکنون بیش از ۷۰ بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال چین انجام داده و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی لیگ برای گوانژکو اورگراند به میدان رفت، در دقیقه ۱۸ بازی در کورس مغلوب سردار آزمون شد، کسی که سازنده گل اول بازی بود. در ادامه لیپی در دقیقه ۲۸ این مدافع را از زمین بیرون کشید. باشگاه گوانگژو اورگراند در کنار جریمه فنگ، از هم‌تیمی وی یعنی ژی ژنگ و لین گائو که عضو همین باشگاه هستند، به خاطر عملکرد خوب‌شان در مسابقات جام ملت‌های آسیا تمجید و به آنها مدال اهدا کرد.

در عین حال سایت روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پُست» خبر داد در شبکه‌های اجتماعی چین، شایعه شده که چهار بازیکن تیم ملی فوتبال چین از جمله ژیائوتینگ فنگ روی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم تحت‌هدایت مارچلو لیپی شرط بسته بوده‌اند. بر این اساس اسکرین‌شات گفت‌وگوی خصوصی یک بازیکن بازنشسته چینی منتشر شده که به یکی از دوستان خود گفته چهار بازیکن کنونی تیم ملی چین سر برد ایران شرط‌ بندی کرده بودند.