به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر، باشگاه پرسپولیس که به طور جدی در صدد جذب سینا مریدی بازیکن جوان و آینده دار فولاد بود و با مخالفت باشگاه فولاد مواجه شد فعلا از خرید این بازیکن در نقل و انتقالات زمستان منصرف شده و نظر برانکو این است که لیست پرسپولیس کامل شده و مایل است مریدی در تابستان به این تیم اضافه شود.

حال سینا مریدی که تمایل زیادی داشت به پرسپولیس بپیوندد و حتی برای این موضوع در تمرینات فولاد نیز شرکت نکرد باید در نیم فصل دوم در این تیم  بماند و منتظر نقل و انتقالات تابستان باشد.

باشگاه پرسپولیس بعد پایان محرومیت از دو پنجره نقل و با جذب بازیکنانی چون مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی، محمد نادری، سعید کریمی و ماریو بودیمیر سعی در تقویت نقاط ضعف تیم و حضور قدرتمند در نیم فصل دوم و رقابت با سپاهان، تراکتور و استقلال بر سر قهرمانی است.

پرسپولیس در حالی روز پنجشنه این هفته در چهارچوب رقابت های جام حذفی به مصاف سپید رود رشت میرود که علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، مهدی ترابی و برانکو سرمربی سرخپوشان در این دیدار غایب هستند. اگر ITC ماریو بودیمیر و محمد نادری نیز تا چهار روز دیگر صادر نشود این دو بازیکن هم به جمع غایبین پرسپولیس اضافه می‌شوند.

اخبار پرسپولیس و سایر باشگاه های مورد علاقه خود را از سایت شهرخبر دنبال کنید.