به گزارش پارس نیوز، 

احسان علوان‌زاده، مهاجمی که به عنوان اولین خرید ماشین‌سازی در نقل و انتقالات نیم‌فصل از پرسپولیس به جمع سبزقبایان تبریزی منتقل شده بود، درحالی از این تیم کنار گذاشته شد که از مدت حضورش در بین شاگردان مهاجری یک ماه هم نگذشته بود.

اما علوان‌زاده چرا اخراج شد؟ داستان از این قرار است که این بازیکن ظهر روز گذشته در هتل محل اقامت ماشین‌سازی با چند تن از هم‌تیمی‌هایش بگومگو پیدا کرده و کار به درگیری کشیده می‌شود که در همین حین او دست به تخریب اموال هتل (شکستن بشقاب و ...) می‌زند!

بعد از این اتفاق، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی که به سخت‌گیری شهره بوده و به نظم و انضباط حساسیت بالایی دارد، وقتی از سوی عوامل باشگاه از ماجرا خبردار می‌شود بدون معطلی حکم اخراج بازیکن خاطی را صادر می‌کند.

البته نصیرزاده در مصاحبه‌ای که بعد از این اتفاق انجام داد از بازگویی علت واقعی این اخراج خودداری کرده و دلیل کنار گذاشته شدن علوان‌زاده را "رفتارهای غیرحرفه‌ای در تمرینات و بازی‌های دوستانه" عنوان نموده است که به نظر می‌رسد در راستای حفظ آرامش تیم بوده است.

گفتنی است؛ علوان‌زاده پس از دیدار دوستانه روز پنجشنبه تیمش مقابل پرسپولیس نیز چند پیام در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که حسابی حاشیه‌آفرین شد و ازاین‌رو اخراج او به نوعی با استقبال هواداران این تیم هم روبه‌رو شده است.