به گزارش پارس نیوز، 

پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بسام راوی بازین تیم فوتبال قطر و گلزن این کشور در بازی با عراق نظر نهایی خود را اعلام کرد و بازی او را بلا مانع خواند این‌بار شایعات جدیدی پیرامون معز علی مهاجم تیم فوتبال قطر و آقای گل جام ملت‌ها تا این لحظه منتشر شد که از اقدام غیر قانونی قطر برای استفاده از این بازیکن خبر می‌دهد.

معز علی زین العابدین عبدالله، زاده "خارطوم" سودان است و البته این ادعا در حالی شکل گرفته است که او در تیم‌های زیر ۱۹ سال قطر نیز سابقه بازی دارد و به نظر می‌رسد عربستانی‌ها برای رد گم کنی حمدان شمرانی این شایعات را پیش کشیدند.

در سوی دیگر حمدان الشمرانی بازیکن تیم فوتبال سعودی نیز به صورت غیر قانونی برای این تیم در مقابل تیم فوتبال کره شمالی به میدان رفته است و این اقدام در حال بررسی است و در صورت اثبات برای عربستان محرومیت‌هایی را به همراه خواهد داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز رسما در این‌باره نظر خود را اعلام نکرده است و به احتمال فراوان با توجه به حذف تیم فوتبال عربستان این بررسی بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا انجام می‌شود، اما در مورد قطر شرایط متفاوت است و باید بعد از برگزاری نیمه نهایی این اتهام بررسی شود.