به گزارش پارس نیوز، 

ستار همدانی در خصوص انتقاداتی که این روزها از اردوی آبی پوشان در ترکیه می شود، گفت: اینکه چرا آنها به ترکیه رفته اند حتماً از قبل برنامه ریزی شده بود و من نمی توانم در این خصوص زیاد نظر دهم. اما اعتقاد دارم آنها می توانستند در شرایط آب و هوای بهتری اردوی خود را برگزار کنند. اما این روزها مشکل اصلی استقلال اردو نیست بلکه اتفاقات ناخوشایندی است که در این تیم رخ داده است. آبی پوشان هنوز نتوانسته اند یارگیری کنند و هر روز هم به شروع بازی های لیگ نزدیک می شویم ولی متاسفانه هیچ اخبار خوبی از استقلال به گوش نمی رسد و هواداران هر روز نگرانی بیشتری نسبت به وضعیت استقلال دارند.

وی تاکید کرد: تمامی تیم های لیگ برتری بازیکنانشان را جذب کرده و تقریباً نفرات جدید با قدیمی ها هماهنگ شده اند اما استقلال نه تنها بازیکنی را جذب نکرده بلکه یکی دو بازیکنش را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

همدانی با انتقاد از عملکرد مدیریت این تیم گفت: متاسفانه ضعف در سطح مدیریت استقلال کاملاً مشهود است و این روزها هیچ اخبار خوبی به گوش نمی رسد. بیشتر صحبت و وعده و وعید و امید دادن وجود دارد اما در عمل می بینیم که روزهای سختی در انتظار استقلال است. آبی پوشان باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان حضور پرقدرتی داشته باشند. اما این چیزی که ما مشاهده می کنیم با آن خواسته مردم متفاوت است.

وی ادامه داد: مدیر باید کاربلد باشد و بتواند در سخت ترین شرایط کارهای بزرگ انجام دهد. یکی از دلایلی که فتح الله زاده همیشه موفق بود این بود که در بدترین شرایط اجازه نمی داد تیم وارد بحران شود اما این روزها از این نوع مدیریت در استقلال خبری نیست و همه می دانیم که به راحتی روزها را از دست می دهیم و استقلال شرایط خوبی در آینده نخواهد داشت.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با این وضعیت امیدی به آینده استقلال دارید یا خیر، گفت: همه ما با امید زندگی می کنیم و امیدواریم که استقلال هم بتواند موفق باشد اما کار این تیم بسیار سخت است و باید با حریفانی بجنگند که از هر لحاظ آماده هستند و این می تواند برای استقلال دردسرساز باشد. مردم این روزها نگرانند و همه دوست دارند که تیمشان نتیجه بگیرند و اگر مدیران استقلال هم می‌خواهند به این موضوع فکر کنند باید اقدامات لازم را انجام دهند در غیر این صورت عرصه برای استقلال تنگ تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان خود را جذب کرده، اردو رفته اند و شرایط خوبی دارند و مطمئناً استقلال کار سختی برابر این تیم ها خواهد داشت و اگر می خواهد به موفقیت برسد، لحظه ها را هم نباید از دست بدهد.

همدانی در خصوص حضور بازیکنان در فضای مجازی و استفاده از کلمه دروغگو گفت: بازیکنان نباید چنین رفتاری داشته باشند. البته همه آنها مشکلات دارند و نمی توان به آنها هم حق نداد اما این اتفاق به دلیل ضعف مدیریت رخ داده است و کادر فنی باید نظارت بیشتری بر تیم داشته باشد. مشکلات همیشه وجود داشته و خواهد داشت اما بازیکنان نباید اینچنین بی پروا در فضای مجازی علیه مدیران تیم صحبت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار استقلال هر روز برای شروع لیگ سخت تر می شود و تنها باید امیدوار بود که همین بازیکنان بتوانند با تعصب همیشگی خود به استقلال کمک کرده و با حمایت هواداران نتایج قابل قبولی کسب کنند.